User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.2.2025 / 19:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > torretaivas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
torretaivas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234567>
latehann
Junior Member
_
13. joulukuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tulee vain tekst kun yritän resetoida salasanaai: Success
A confirmation email has been mailed. Please allow a few minutes for the mail to arrive.

Mutta ei viestiä kuulu. ei taida olla vielä ylläpidolla homma hanskassa?
akra
Suspended due to non-functional email address
_
13. joulukuuta 2007 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ettekä oo ainoiata joilla torretaivas ei toimi
saloma1
_
13. joulukuuta 2007 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Portit auki niin eiköhän onnistu.
latehann
Junior Member
_
13. joulukuuta 2007 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten ne portit saa auki?
saloma1
_
14. joulukuuta 2007 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vaikka ylläplto aukaisisi
akra
_
14. joulukuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aikas apina meininkiä
latehann
Junior Member
_
14. joulukuuta 2007 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo. sinne piti irc:kin kautta pyytää resetoida salasana. torretaivaan sivuilla on suora linkki. nyt mulla ainakin toimii nuo tunnukset.
Junior Member
_
14. joulukuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä suostu mullakaa toimimaan tolla sivuilta löytyävllä resetoi salasanasi ei tuu ikinä sitä viestii sieltä torretaivaalta..... oisin kiitollinen jos joku viittis pyytää salasanan resetointii suoraan ylläpidolta (lahjoitus tiedossa) ja nikkihän on Tompp4 :)

Nykyinen kone:
| Asus Commando | Intel Core 2 Duo E4300 (1,8GHz) @2,88GHz | 2*1Gt 800MHz | Asus GeForce 8800 GTS 320MB (500/800) @(670/970) | Seagate Barracuda 7200.10 320Gt | Antec P180 + Antec NeoHe 550W | 3DMark05 16 327 | 3DMark06 10 150 | MX518 | Steelpad S&S | LG L1953TR (19") |
annnie
Junior Member

1 tuotearvio
_
14. joulukuuta 2007 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä yritin mennä linkin kautta irciin, mutta eipä mene mihkään?? Missähän vika?? Aagh...miten tonne pääsee takas, mulla oli kuitenki ratiot ihan kohillaan ;)
joheem
_
14. joulukuuta 2007 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa, en tiiä miten pääsis ku ite yritän rekisteröityä uudestaan niin sähköpostini on jo käytössä edellisestä. Ja edellisellä salasanalla ei pääse. Kyllä kait sinne vois takas mennä, mutta kai täytyy antaa olla ja siirtyä BitAddictiin. On muuten paljon enemmän!!!
Newbie

4 tuotearviota
_
14. joulukuuta 2007 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa odottaa vähän aikaa(pari päivää) tuntuu jotenkin vanhastaan tutulta toi ongelma!
jouni2007
Member

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2007 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minne tuolta on kamt häviny ei ollu vaan kun yksi peli nykyisin ja muitaki oli kyllä häviny ei ollu niin paljon leffojakaan enään kun ennen
joheem
_
15. joulukuuta 2007 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääsitkös samalla salasanalla sisään vai miten?
jouni2007
Member

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2007 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai mä vai ihan vanhalla salasanalla pääsin sisään
Jasse_
Newbie
_
16. joulukuuta 2007 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tuntuu vanhat tilitkin nyt toimivan. Julkaisut vaan meni uusiksi
TommiQ
Inactive
_
17. joulukuuta 2007 @ 02:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Torretaivaassa ovet auki! http://www.torretaivas.com/signup.php
Junior Member
_
17. joulukuuta 2007 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei voisiko joku pistää mulle invited ku sivusto taas aukee :D thanks jo valmiiks <3<3< (inviten voi lähettää ihan privavistinä niin ketää ei voi mennää sitä kähveltämään) vai onko jotain muita keinoja rekisteröityä ku inviten kautta?? keertokaa :)
Junior Member
_
17. joulukuuta 2007 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kyllä torrntaivaassa oma akkountti mutta ku yritän kirjautua niin se ei päästä sisään...:/ voisko joku vähä helppiä (huhdine nimellä olen torrentaivaassa)
Jasse_
Newbie
_
17. joulukuuta 2007 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Torressa on portit auki nytten, eli reggautuun vaan
jurristi
Junior Member
_
19. joulukuuta 2007 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TorreTaivas on aivan loistava :)
Kaikki kiinnostuneet sisään.
jansca
Newbie
_
20. joulukuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latehann:
Missä mahtaa olla vika, kun olen resetoinut salasanan eikä tule mitään vahvistusviestiä? uudelleenkaan ei pääse rekisteröitymään.

itse asiassa olen 3 kertaa tehnyt tuon resetoinnin, mutta ei vain auta.

miten ylläpitoon saa yhteyden?
On noi suomalaiset torrentit perseestä. mulla oli kans melki 200 gigaa jaettu ja ite olin ladannu noin 5 gigaa ja nyt sitte pitäis alkaa nollista. vitut. saa mun puolesta olla toi torretaivas rauhas ku näyttää olevan niin kädetöntä porukkaa sen ylläpitäjät. paska mikä paska
uketus
Member
_
20. joulukuuta 2007 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tarvitse aloittaa nollista, kunhan vain käyt tekemässä tuon: Jos olet unohtanut salasanasi käy irc:kissä pyytämässä passun resetointia! #Torretaivas @ Quakenet

intel celeron 2.80GHz\NVIDIA Geforce FX 5700(128 Mt)\abit ic7\1 Gt ddr\xp pro\kovot: 20Gt\40Gt\80Gt\500Gt
pouta
Newbie
_
28. joulukuuta 2007 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonniin tänne joutu tulee ruikuttaa!! siivosin konetta (poistin evästeet yms.) Niin nyt en pääse torretaivaaseen kirjautuu herjaa salasanaa, yritin käydä tuolla irckissä mutta en ole sitä ikinä käyttänyt niin tiedä tuosta kun ei näyttänyt siellä olevan ketään?? Jos joku sais laitettua ylläpidolle viestiä niin ois kiva nimm. "pekkapouta" voin tuosta vaivan näöstä nakata pointseja jos niillä jotain tekee ite ei niitä saa käytettyä käskee vaan lahjoittaa....
Jasse_
Newbie
_
28. joulukuuta 2007 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Resetoin passkeyn, pitäs tulla spostiin viestiä.
Mainos
_
__

_
pouta
Newbie
_
28. joulukuuta 2007 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jasse_ Ei ollut vielä ainakaan tullut s.postiin mitään?? Laitoin yv:tä.

Sivu:<1234567>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > torretaivas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy