CS-CZ FPS ongelma :s
|
|
arttuuu
Suspended due to non-functional email address
|
24. huhtikuuta 2007 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
joo elikkäs tälläinen ongelma olisi käsillä. Oon jo jonkun aikaa yrittänyt etsiä täältä ja muualtakin jtn hyviä conffeja ja modeleita condition zeroon, mutta ei niistä oikein mikään auta. Lähes kaikki modelit on tarkoitettu 1.6 tai CS:S. Tai en minä ainakaan löytänyt CZ paljon mtn. Pari conffia oli ihan ok, mutta ei nekään tarpeeksi. Mutta asiaan --> Elikkä kun avaan cz, FPS näyttää pyörivän siinä 100 paikkeilla. Klikkaan itteni servuun sisään --> FPS laskee 30. Tämän jälkeen FPS pyörii koko ajan 30 tuntumassa ja pahimmillaan laskee alle 20! Oon nyt viikon yrittäny tuota säätää kuntoon, mutta ilman tulosta :s
Netti on soneran meganen(jaettu 2 koneelle, mutta toinen vain sillointällöin käytössä)
Kone: Fujitsu Siemens : Amilo (eli läppis<3)
suoritinta löytyy sellasta kuraa kun : Mobile AMD Sempron(tm) Processor 3100+ ~~1.8GHz
Ja näyttis sellanen kun : ATI RADEON XPRESS 200M Series
Koittakaas te ammattilaiset pähkäillä, että mikä voisi olla vikana ;)
|
Moderator
5 tuotearviota
|
24. huhtikuuta 2007 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh kyllä kait se siinä menussa pyörii hyvin. Eli tuo sun näyttis on aika tehoton.. Kannattaa laskea grafiikka-asetuksia.
|
arttuuu
|
24. huhtikuuta 2007 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
jep niin on, vakkarina tässä koneessa tuli :s Uutta oon ruvennu metsästämään, mutta rahatilanne on nyt vähän huonossa jamassa. Eli mitä mun nyt kannattais säätää?
|
arttuuu
|
24. huhtikuuta 2007 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ja sellanen vielä, että millaisen näyttiksen kannattaisi hankkia?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
24. huhtikuuta 2007 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh tuommoiseen kannettavaan ei yleensä voi vaihtaa näyttistä.. Joten taitaa olla uuden koneen osto edessä. Ja mitä kannattaa laskea niin resoa ja sitten jos siellä asetuksissa on jotain tarkempia säätöjä kuten tekstuurien tarkkuuksia yms. Itse en muista enään mitä kaikkea sieltä pysty vaihtaan kun on sen verran aikaa kun oon sitä pelannu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2007 @ 15:44
|
arttuuu
|
24. huhtikuuta 2007 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
njäh, viime kesänä koneen vasta hankin :s nooh mutta ei siinä kai mikään sitten auta. Mutta tietäiskö kukaan muu mitään jippoja miten sais tota fps nostettua?
|
Member
1 tuotearvio
|
24. huhtikuuta 2007 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
mikähän mulla on tuossa kun fps on aina 60 eikä se siitä nouse eikä laske (pikkuveljellä ihan sama homma)
|
Moderator
5 tuotearviota
|
24. huhtikuuta 2007 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2007 @ 17:07
|
Member
1 tuotearvio
|
25. huhtikuuta 2007 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
itse asiassa tuota oon etsinyt pidemmän aikaa :) kiitos :D
|
Mainos
|
  |
|
Member
1 tuotearvio
|
25. huhtikuuta 2007 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. huhtikuuta 2007 @ 10:45
|