Eli tästä on tuhansia topicceja, mutta jokaisessa linkkiä nvidian sivuille ja sieltä ajurit lataukseen. Tämä ei toimi.
Olen poistanut ja asentanut noin kaksi sataa kertaa nuo ajurit nvidian sivuilta ja välillä levyltä joka tuli mukana. Windowsinkin olen pariseen otteeseen asentanut. Emolevyn ajurit päivittänyt. Ei perkele mikään auta aina vaan naks ja näyttö siniseksi tai pois päältä riippuen paljon windowsin asetuksista.
Eli onko nyt joku modattu ajuri joka tuon kortin saa toimimaan, vai heitänkö vesilintua takuuta omaavalla kortilla ja laitan visan vinkumaan ja osta ATI:n ohjaimen, kun ne sentään toimivat itsellä ennenkuin valtavirran painostuksesta siirryin näihin (paskoihin?) Nvidian ohjaimiin.
Kone ei itsellä mikään uutuuden uutuus ole, mutta ei tällä nyt mitään uusimpia pelejäkään ole pelailtu;
2700 socket A amd
Joku paska emo, NF7
Antecin 400w virtalähde
kovalevyt on maxtoria
muistit kingstonia ja gigan verran
Eli ihan melki missä tahansa pelissä saattaapi tilttailla tuo esim. Nhl 2006 pyöri vielä vanhalla 9800pro:lla ihan pelattavasti, tällä ei tarttee haaveilla. Sama homma 2007 kanssa, jota en kyllä vanhalla edes kokeillut.
Pelit siis toimivat aivan hyvin, ei mitään ongelmaa, kunnes.. click ja bluescreen herjaa näytönohjaimen ajureita.
Jos tähän joku keksii ratkaisun olen erittäin siis erittäin kiitollinen.
Niin ja sen verran vielä että Kotelossa 120 tuuletin repii ilmaa ulos sama homma lähteessä. Ja kaksi 80 sisään. Prosessorissa Zalmanin hiton iso hyrrä ja mätitahnaa sopivasti, koneen lämmöt eivät ole nousseet ainakaan biosin tai everestin mukaan, miten luotettavia nuo sitten on?
Edit: Ja prossusta ja emosta sen takia niin vähän infoa kun ovat kaverilta laina vehkeitä omat hajosivat, siirtyminen athlon 64 aikaan lähestyy..
Koneeni ei vain toimi, se ei vaan koskaan toimi..
AMd Athlon 64 3400+
Dfi LANPARTY UT nF3 250Gb
Geforce 6800GS
1Gb Kingston
+ pakolliset roinat.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2007 @ 10:01
|