User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 04:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wow päivitys juttua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
wow päivitys juttua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wazaa
Junior Member
_
27. huhtikuuta 2007 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mul on 1.0.0 täl hetkel ja se on ainut minkä oon saanu toimiin.
Kö yritän päivittää 1.0.0 to 1.12.0 tulee jotain tällaista (The patch "Kalimdor_joku_joku.adt" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0xc45bda8b, actual 0x71e5f0c9.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply))
oon yrittäny ton unistall jutun mut ei onnistunu.
ja sitkö yritin ladata burning crusaden niin tuli melkein samanlainen error kö toi tai mikä nyt onkaan.
MITÄ MÄ TEHEN ET SAAN TOIMIIN NOI???
TAVOITTEENA OLIS SAAHA MELKEIN MIKÄ VERSIO TAHANSA KÖ 1.0.0!!
s1mppeli
Suspended due to non-functional email address
_
27. huhtikuuta 2007 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuule otappa yhteyttä sinne supporttii. mulla oli samankaltanen ongelma mut mul vaan lagas ihan vitusti, ekä whispasin GM:lle, se ei voinu auttaa, soitin supporttii ni ne kerto mitä tehä. Ja puhelu sinne on täysin maksuton

kerro vähä
wazaa
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 05:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisko muita ehdotuksia kuin soitella suporttiin????
Senior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelistähän on monta versiota, esim En-gb (brittienglanti) ja En-us (jenkkienglanti) jotka ovat todennäköisimpiä mitä sinulla on. Varmista että hakemasi päivitys on varmasti oikeaan versioon.

Pelin uudelleenasennusta kannattaa kokeilla niin, että poistat pelin ja manuaalisesti poistat myös pelin kansion ja mahdollisuuksien mukaan poistat jäljelle jääneet rekisterimerkinnät (esim Ccleanerilla) jonka jälkeen asennat pelin uudestaan.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
wazaa
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MISTÄ MÄ TIIÄN mikä versio mul on esim jenkkiversio tai brittiversio????
Senior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt meni ei-wowittajan tietämys sille puolelle että en oikein osaa sanoa. Joku Wowia pelaava voisi kertoa mistä sen itse asiassa näkee. Laita peli päälle ja katso jos jossain alanurkassa lukisi, tai kahlaa pelin kansioita läpi ja etsi jotain vihjeitä. Jos sinulla on pelin kotelo niin siitä voisi löytyä tietoa.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
wazaa
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon katellu nurkat ja selaillu kansioita ja kansista no jaa....ei ole kansia^^
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2007 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etkö voisi vain ladata sitä koko peliä netistä Blizzardin omalla softalla? Noihin 10 päivän kokeilutileihin tarvii imuttaa koko WoW ja itselläni se on toiminut ainakin erinomaisesti. Käsittääkseni voit silti käyttää ihan maksettua tunnusta jolloin et saa mitään trial acco rajoituksia.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Senior Member

4 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2007 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos oot sen suomesta ostanut sen pelin niin se on EN-GB, mutta ei sun tarvi välittää siitä ollenkaan. Käynnistät vaan pelin niin Blizzardin oma päivityssofta lataa ja asentaa automaattisesti uusimmat patchit eikä mikään voi mennä vikaan.
wazaa
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi voi jokin meni vikaan taas tuli toi että ei "kalimdor_joku_joku.adt" tiedostoa ei pystyny lattaan.
Snogo
Newbie

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin oli joskus ongelmia blizzardin päivityssoftan kanssa. Silloin tosin olin itse ladannut patcheja netistä.
Eli seuraavan kerran, kun kokeilet ladata sitä patchia, niin katot mikä patchi se on. Kirjotat googleen sen patchin nimen ja lataat sen joltain sivulta sitten.
Esim. http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=100462&v=90002
wazaa
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon yrittäny kaiken laisii patchei mut se menee johonki 50-80% kohal ja sitten muistaakseni kaikki ongelmat on ollu kalimdor tiedoston kanssa!!olen 2-3 päivässä vasta saanu 1.0.0 to 1.4.0 alkaa jo piiipittään kö vaaan valittaa kalimdor tiedostosta!!!
Meid
Newbie
_
30. huhtikuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulle tuli sama josaki päivityksessä ei vaihtanu jotaki tiedosto nimee vaihoin ite sen sitte nii lähti toimimaa
wazaa
Junior Member
_
1. toukokuuta 2007 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nonniih nyt sain ton kalimdor ongelman pois lataamalla wowin uuestaan ja tein kaikellaista juttua siihen kans.
mutta nyt tuli toinen ongelma. kun se lataa sen kalimdorin niin se menee ihan hyvin mut sen jälkeen jonku 10 % niin tulee uus errori
(The patch "EmeraldDream_37_35.adt" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x8dd58ae5, actual 0xf55849d9.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
eli samanlainen kö äsken mutta nimi vaan vaihtu ei tarvisko jotain 10% 100sta sit olis valmis..
Mainos
_
__

_
Meid
Newbie
_
2. toukokuuta 2007 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yrittääkö se sanua että se ei saa vaihettua jotakin tiedoston nimeä??
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wow päivitys juttua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy