VOB-ongelma
|
|
MJH
Member
|
22. syyskuuta 2003 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Purin vob-tiedostot DVD:ltä DivX;ksi pakkausta varten. Käytin SmartRipperiä. Sähläsin jotain asetuksissa ja nyt minulla on 54 vob-tiedostoa (jokainen jakso on omana tiedostonaan). Olen käyttänyt koodaamiseen DVDx ohjelmaa, mutta se ei tunnista vobeja oikein. Kokeilin huvikseni AVI2MPEG nimisellä ohjelmalla ja se tunnistaa vain vobit 1-9, kun ifo tiedoston nimi on xxx_0.ifo. Kuinka saisin kaikki vobit ohjelmaan. Minulla ei ole mahdollisuutta enää saada niitä uudelleen DVD:ltä.
|
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
|
22. syyskuuta 2003 @ 15:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Asenna Smartripper niminen softa koneellesi ja "rippaa" ne tiedostot uudestaan sieltä KOVALEVYLTÄ. Katso että asetuksissa on että se tekee 1 Gigan kokoisia tiedostoja ennen splittausta...
|
MJH
Member
|
22. syyskuuta 2003 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuinka tuo käytännössä onnistuu. Yritin, mutta ohjelma ei suostunut hakemaan mitään muualta kuin DVD:ltä.
|
Adder_78
|
22. syyskuuta 2003 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Voit avata sen kansio missä ne filut on katso kuvaa alla:
:o)
|
MJH
Member
|
23. syyskuuta 2003 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Koleilin tuota kautta, mutta ei onnistunut.
|
Moderator
|
23. syyskuuta 2003 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kaikki filet samankokoisia vai onko paljonkin erikokoisia ?
Oletko varmasti ripannut vain elokuvan vai tehny backupin dvd:stä ?
|
MJH
Member
|
24. syyskuuta 2003 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten sanoin kaikki elokuvan jaksot tulivat omiksi tiedostoikseen. Niiden koko on välillä 30-500 Mt. Purin DVD:n VOBit vain salauksesta kovalevylle. Tämän jutun olisi voinut jättää tekemättäkin ja tehde suoraan DivX DVDX:llä, mutta teen tekstit eri ohjelmalla, joka vaatii että VOBit on purettava salauksesta.
|
Adder_78
|
24. syyskuuta 2003 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
No yksi mikä voisi auttaa on että teet tämän ohjeen mukaan:
http://www.mpegit.net/Ifoedit_ifo.php
Eli teet aina 9 vob:ia kerrallaan joista tulee tietty tulokseksi vähemmän vob:ja... sitten taas seuraavat 9 pientä vob:ia jne... aikamoinen homma, mutta pitäisi toimia :o)
|
MJH
Member
|
25. syyskuuta 2003 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Katson tuota antamaasi sivua. Ne VOBit olisi vain tarvis saada alle kymmeneen tiedostoon, joten jos teen 9 kerrallaan, minulle tulee 6 tiedostoa ja se on tarpeeksi.
|
Mainos
|
|
|
MJH
Member
|
26. syyskuuta 2003 @ 06:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolla ohjelmalla voi tehdä ifo-tiedostoja. Sellainen olisi mahdollista, että jos tekisin ifo-tiedoston jokaiselle erällä erikseen (1-9, 10-19, 20-29, 30-31, 40-49, 50-53) ja sitten teen jokaisesta oman avin ja sitten yhdistän ne. Onko mitään ohjelmaa millä voi yhdistää aveja. Tiedän että ainakin Nandubilla niitä voi katkaista, toimiiko se samalla ohjelmalla toiseenkin suuntaan.
|