User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 06:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > cd-r/rw merkkien toimivuus jvc video/dvd standalone soittimessa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CD-R/RW merkkien toimivuus JVC Video/dvd Standalone soittimessa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
salmto
Junior Member
_
22. syyskuuta 2003 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoa mitkä dvd-r ja rw levyt toimivat jvc:n video/dvd standalone soittimessa. olen vuosi sitten ostanut JVC HR-XV1EU laitteen. Ostin LG: GSA-4040b polttavan ja olen nyt kokeillut siihen maxell dvd-rw levyä ja menee elokuva kuin heittämällä JVC lukee dvd-rw vallan mainiosti. Sitten uskallin kopioida LG:n polttosoftalla dvd-r levyä ja poltin varmuuskopion suomalaisesta elokuvasta sekin toimii vallan mallikkaasti. dvd-r levy oli samsung digitall ver2,0. JVC toisti sitäkin vallan mainiosti. Kysynkin onko jollakin samanlaista dvd/videoyhdistelmää ja onko kokemuksia mitä eri merkin kiekkoja standalone lukee? Olen huomannut myös. vaikka soittimissa lukee , että toistaa vain näitä formaatteja niin aina se ei pidä paikkaansa. Meinasin jo myydä laitteeni pois ennen kun kokeilin toistoa. huh olisi tullut ylimääräistä laskua!!!!
Belse_77
Newbie
_
22. syyskuuta 2003 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meikäläisellä on myös saman merkkisten soittimien yhdistelmä eli pöytä JVC ja LG:n poltin. Ei oo kyl just noi samat kun sulla. Mun soittimen ei pitäis toistaa DVD-RW levyjä teknisten tietojen mukaan, mut kyllä toistaa. RAM-levyt ei kyllä toistu. Oon poltellu Datasafe:n DVD-R x1 levyjä ja kaikki oon onnistunu polttaan loppuun asti.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > cd-r/rw merkkien toimivuus jvc video/dvd standalone soittimessa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy