User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 04:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source fps
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
counter-strike source FPS
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jarski85
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noni näitä css fps ketjuja on melekoosesti mutta tehään nyt viä yks..
eli mulla heittelee fps siinä 30-100 esim. sisällä fps pysyy tos 100 paikkeilla joka on ihan täysin pelattava mutta pihalla se laskoo sinne 30-40 paikkeille ja "chokea" esiintyy sillon tällön jotain 20 peli rupeaa ärsyttävästi nykimään.. rateja, herkkujen laskua yms. oon yrittäny muutella mutta ei vaikutusta. koneen tiedot sigussa..
ton choken perusteella vikaa olis jossain prossussa??

AMD Phenom x4 9650, M3A78-T, AMD 790GX Chipset, Kingston HyperX 4x 2GB DDR2 1066MHz, Asus HD4870 512MB Dark Knight.
Senior Member

4 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2007 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millaset ratet käytössä?
jarski85
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yaht:
millaset ratet käytössä?
tällähetkellä
rate 30000
cl_cmdrate 70
cl_updaterate 70
cl_interp_ratio 1.5
kaikkia nuota olen koittanu vaihdella mutta ei tunnu auttavan :|

AMD Phenom x4 9650, M3A78-T, AMD 790GX Chipset, Kingston HyperX 4x 2GB DDR2 1066MHz, Asus HD4870 512MB Dark Knight.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2007 @ 16:16

Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiskohan uudellee asentaminen auttaa?

Graffat alemmas?

se ei sgulaa joka sgagaa
jarski85
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikokki:
Voiskohan uudellee asentaminen auttaa?

Graffat alemmas?

olen hiljattain asentanu uudestaan kaikki mut ei auttanu..
grafiikkoja olen koittanu alentaa mutta ei ollu juuri mitää vaikutusta eli on meleko sama että onko huonoimmat graffat vai parhaimmat..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2007 @ 20:16

Member

2 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2007 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koittanut asettaa pelkästään toisen ytimen HL2.exe:n käyttöön?

Eli Task Manager(ctrl+alt+del) -> Klikkaa HL2.exe:ä hiiren oikeanpuoleisella napilla -> "Set Affinity..." Alimmainen vaihtoehto -> poista valinta toisen coren edestä.

Joku joskus väitti että AMD:n kaksiytimisillä voi olla fps-ongelmia, mikäli molemmat ytimet peliprosessin käytössä. Tarkemmin en ongelman taustaa tiedä, kun ei ole omalle kohdalle sattunut.

#afterdawn.com @quakenet
Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD Dual-Core Optimizer Tuon asentaminen ainakin kaverilla auttoi css ongelmiin amd:n dualcore prossussa

Senior Member

4 tuotearviota
_
29. huhtikuuta 2007 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitas näitä rateja (käytän itse)
Rate 25000
cl_updaterate 20
cl_cmdrate 100

yleensä tuon updateraten laskeminen poistaa tuon choke ongelman
Mainos
_
__

_
jarski85
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitin tuota yhen prossun jutskaa ei mitää eroa..
dual core optimizer mulla on ollu kokoaijan.
testasin noita rateja mutta ei tunnu auttavan chokea esiintyy edelleen.. :|

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source fps

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy