User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 04:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox ongelma: "gateway timeout"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox ongelma: "Gateway timeout"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Krustyy
Newbie
_
30. huhtikuuta 2007 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi turha topic, ongelma johtui päällejääneestä IP-osoitteen vaihtosoftasta -_-' Aiheen voi poistaa

Iltoja vaan kaikille. Tänään ilmestyi kauan uskollisesti palvelleeseen tulikettuun ongelma, jota en itse osaa ratkaista. Jollain tietyillä sivuilla tulee aukeaman paikalle teksti:

Gateway Timeout
The following error occurred:

[code=DNS_TIMEOUT] A DNS lookup error occurred because the request timed out during the lookup.
Please contact the administrator.

Monet sivut siis toimivat tavallisesti, mutta joissain ilmenee tämä virhe, eikä sivua siis voi käyttää. Kokeilin uudelleenasennusta, ei auttanut. Olen myös kokeillut muilla selaimilla (IE, Opera) ja niillä k.o. sivut toimivat, eli vika ei (kai) liene yhteydessä. Avusta suuret kiitokset jo etukäteen.

Eri selaimella tietysti pärjäisi, mutta olen niin tottunut Firefoxiin, että muut tuntuvat liian tönköiltä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. huhtikuuta 2007 @ 15:02

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox ongelma: "gateway timeout"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy