User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 22:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox ei buuttaa cd-rw:ltä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox ei buuttaa CD-RW:ltä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
sappe
Newbie
_
23. syyskuuta 2003 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään tietoa miten saan buuttaamaan xboxini cd-rw-levyltä. Olen tekemässä kovalevyn vaihtoa isompaan joten olisi melko tarpeellista saada se toimimaan. Laite on modattu, mutta en tiedä millä piirillä ja käytän EvolutionX dashboardia. Olen tehnyt ensin tarpeellisista tiedostoista xbox-yhteensopivan ISOn ja polttanut sen NEROlla levylle. Xbox ei suostu käynnistymään levyltä vanhan eikä uuden kovon ollessa kiinni. Olen yrittänyt useamman valmistajan levyillä. DVD-asema on Thompsonin. Auttakaa, joku!
towelie
Member
_
23. syyskuuta 2003 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ongelma on se ettei tuo thompsoni lue hyvin mitään levyjä.
sappe
Newbie
_
23. syyskuuta 2003 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tiedossa minkä merkkisiä levyjä se kykenisi lukemaan?
lamp75
Junior Member
_
23. syyskuuta 2003 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thompson lukee vain DVD levyjä +ja- formaatit.
Philips lukee vain +DVD
Samsung -DVD ja CDR&RW levyt (ei +DVD).
towelie
Member
_
24. syyskuuta 2003 @ 03:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
philips kyllä tukee CD-RW levyjä ja jopa joitakin CD-R levyjä ja hyvin on syönyt DVD-R levyjänikin
sappe
Newbie
_
24. syyskuuta 2003 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lueskelin jostain että thompson pystyis lukemaan jotain memorexin ja verbatimin cd-rw-levyjä. onko kellään kokemusta?
torngark
Senior Member
_
24. syyskuuta 2003 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
verbatimin CD-RW levyt toimii kyllä mutta ei juuri muut...olet kuullut oikein=)
Rattus
Suspended due to non-functional email address
_
25. syyskuuta 2003 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En valitettavasti osaa vastata sappen kysymykseen buuttauksesta, mutta minulla on xbox jossa surkea Thompsonin asema.

Alussa oli vaikeuksia saada ko. asema lukemaan muita kuin verbatimin CD-RW levyjä. Sen jälkeen kuin säädin DVD-aseman laserin herkkyyttä, asema on lukenut hyvin mm. sonyn, maxwellin, tdk cd-rw levyjä. R-levyjä laite ei vieläkään suostu lukemaan.

- Dixi et animam levavi -
amra1978
Newbie
_
3. lokakuuta 2003 @ 04:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei noiden lukemisien kanssa kannata olla noin ehdoton. Mulla ainakin Samsung lukee DVD+RW
Mainos
_
__
 
_
Magitus
Newbie
_
3. lokakuuta 2003 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toimii ainakin Plextorin ja TDK:n cd-rw-levyt. Jostain syystä dvd-r-levyt tuntuu toimivan oikeen kivasti. Asema on siis samainen Thomson.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox ei buuttaa cd-rw:ltä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy