User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 19:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > tavallinen vai laajakuvanäyttö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tavallinen vai laajakuvanäyttö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
1. toukokuuta 2007 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoituksena olisi ostaa uusi litteä näyttö 19-22". Kannattaisiko hankkia laajakuva, vai tavallinen litteä? Itse katselin tuota LG Flatron L1970HR-BF 19" näyttöä. Koneella tulee pelattua jonkin verran ja videoitakin tulee katsottua. Kertokaa mielipiteitä mikä olisi hyvä. Niin ja hinta saisi olla välillä 200-300?.

Kauhukuormaaja
pete114
Member
_
1. toukokuuta 2007 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kummasta tykkää? Mutta varsinki nuissa suurissa (22" ->) suosittelisin mieluummin laajakuva littua. Niissä korkeus on jo sen verran hyvä että mahtuu korkeussuunnassaki tavaraa näytölle. Ite ottaisin laajakuvanäytön ainaski nuissa isoissa luokissa.

Intel E6400 @ 2.6MHz | nVidia 7900gs | MSI P965 Neo-f | 2x DDR2 1GB 667MHZ | Antec p150 | WD 250GB + T166 500GB + T166 500GB | Logitech mx-518 | Windows xp Home Edition
Member

2 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2007 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä en pidä ollenkaan laajakuvanäytöistä. laajakuva vääristää peleissä kaiken liian leveäksi ja se on uskomattoman rasittavaa, mutta tää on tietysti makuasia.
Senior Member
_
1. toukokuuta 2007 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vaetti:
mä en pidä ollenkaan laajakuvanäytöistä. laajakuva vääristää peleissä kaiken liian leveäksi ja se on uskomattoman rasittavaa
Tämä ongelmahan on vain silloin kun näyttö joutuu levittämään kuvaa eikä peli tue natiiviresoluutiota, normaalistihan peliala laajenee ei veny.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että laajakuva on järkevä valinta 22" ylöspäin. Olen nyt vuoden päivät käytellyt 19" normaali näyttöä, ja jos nyt vaihtaisin vastaavankokoiseen wideen se olisi liian pieni! Sen sijaan 22" laajakuva on korkeudeltaa suunilleen samankokoinen, mutta paljon leveämpi, jotenka seuraava näyttö kuuluukin tuohon 22"+ wide luokkaan.

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
Senior Member

7 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vaetti:
mä en pidä ollenkaan laajakuvanäytöistä. laajakuva vääristää peleissä kaiken liian leveäksi ja se on uskomattoman rasittavaa
Tämä ongelmahan on vain silloin kun näyttö joutuu levittämään kuvaa eikä peli tue natiiviresoluutiota, normaalistihan peliala laajenee ei veny.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että laajakuva on järkevä valinta 22" ylöspäin. Olen nyt vuoden päivät käytellyt 19" normaali näyttöä, ja jos nyt vaihtaisin vastaavankokoiseen wideen se olisi liian pieni! Sen sijaan 22" laajakuva on korkeudeltaa suunilleen samankokoinen, mutta paljon leveämpi, jotenka seuraava näyttö kuuluukin tuohon 22"+ wide luokkaan.

Ja varsinkin jos leffoja näytöltä kattelee niin kyllä laajakuva on ehdoton! Itsellä 22" Viewsonic ja en ole tuota ostosta vielä tähän päivään mennessä katunut! Eli jos vaan budjetti venyy niin osta ihmeessä 22" laajakuva..sen saa 400 eskolla.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Mainos
_
__

_
opelman
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. toukokuuta 2007 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laajakuva ilman muuta. Samahan se on jo nähty ajat sitten tv:n puolella
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > tavallinen vai laajakuvanäyttö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy