User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 15:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista home premium
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista Home Premium
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hakfu13
Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä ei nyt varsinaisesti ole windows ongelma, mutta ei parempaa foorumia löytynyt.

Eli siis: Ottaakko Vista 32bit vai 64bit, ja miksi?

Minä olen ymmärtänyt, että 64bit pelit toimii vielä aika heikosti, kun tämä on pelikäyttöön tulossa.

Kumpi!?!
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. toukokuuta 2007 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos on 32 bittinen kone, niin asiahan on selvä, 32 bittinen. 32 bittinen toimii kyllä 64 bittisessä koneessa.

henkettu
Account closed as per user's own request
_
4. toukokuuta 2007 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sulla 32 vai 64 bittinen kone?
Senior Member

7 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sikäli mikäli Hakfu13 tilasit sen paketin mitä kokoilit tuolla PC raudan puolella niin osta ihmeessä se 64-bittinen, koska E6600 on 64-bittinen

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
henkettu
Account closed as per user's own request
_
4. toukokuuta 2007 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon sitä mieltä, eeti välttämättä kannata.. Siinä on kuulemma enemmän bugeja. Onkos sitä 64-bittidtä muuten vielä edes julkaistu?
Mecli
Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti henkettu:
Mä oon sitä mieltä, eeti välttämättä kannata.. Siinä on kuulemma enemmän bugeja. Onkos sitä 64-bittidtä muuten vielä edes julkaistu?

Julkaistiin kyllä iha samaan aikaa...

Ota ihmeessä 64 bittinen, se on tulevaisuutta... Itselläni Ultimate 64bit ja mitään ongelmia ei ole ollut ja ajurit tuli nopeammin kuin 32bittiseen... Pelit ja ohjelmat toimii ainakin tähä asti...

Microsoft Windows Vista Ultimate
ASUS P5B
Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz
ASUS NVIDIA GeForce 8800 GTX 768MB
Buffalo 800Mhz DDR2 4GB (4x1gb)
Seagate Barracuda 320GB
Seagate Barracuda 320GB
Antec P180-kotelo
Mainos
_
__

_
kuassa
Suspended due to non-functional email address
_
4. toukokuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minusta riippuu ihan siitä mitä rautaa on käytössä.

En kumminkaan usko että hirveää eroa huomaat sen suhteen onko käytössä 64-bittinen windows vai ei. Voi olla että joku laite antaa superedun siitä että käytät 64-bittisyyttä. Jos sellainen tarve on, niin voi tietenkin tehdä eroa.

Koska omistin vanhaa rautaa ja tuki vaikutti puuttelliseelta, niin itse vältin 64-bittisyyttä. Ajattelin että se ei tuo varsinaista etua, mutta voi jossain tapauksessaa kyllä aiheuttaa ongelmia.

Näin kävi ainakin linuxissa minulle.

Tarkista ajurit ja mitä niistä sanotaan. Sekä päätä mita haet 64-bittisyydeltä.

Ei tuo Microsoftakaan tunnu työntävän asiakkaille 64-bittisyyttä suoraan, vaan ensisijaisesti 32-bittisyyttä.

Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2007 @ 19:15

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista home premium

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy