User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf 2 pelaaminen ilman levyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BF 2 pelaaminen ilman levyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
erppa86
Junior Member
_
3. toukokuuta 2007 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ihan kaupasta ostettu Battlefied 2 -peli, mutta levyyn on tullut ikävä naarmu ja pelin lukeminen kestää välillä todella kauan. Joten haluaisinkin tehdä levystä varmuuskopion. Onnistuuko tämä, sillä olen yrittänyt Nerolla ja DVD decrypterillä tehdä levystä imagea, mutta ei ole onnistunut. Pystyykö kyseisetä pelistä tekemään ylipäätänsä imagea siten, että netissä pelaaminen onnistuu vaikkapa ilman levyä pelkästään imagen mounttaamalla tai edes polttamaan naarmuttoman levyn?
Member

1 tuotearvio
_
3. toukokuuta 2007 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onnistuu onnistuu.. itsellänikin on ihan itse luotu image tiedosto DVD:stä koneella. Käytin siihen Alcohol120% nimistä ohjelmaa..

Mutta ei levyn imageksi muuttaminen ole ainut tapa pelata ilman levyä.. se onnistuu myös sellaisella backup cd tiedostolla. Joka mountataan Daemon toolsilla, ja näin saadaan peli luulemaan, että koneessa on levy sisällä. Tänneja sieltä kohta game fixes -muistaakseni.

---MoZar---
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan onko BF2124:een samanlaista kikkaa? Imaget ei toimi, koska ne peli havaitsee jollain tavalla. NO-CD patchit eivät toimi multiplayerissä...Kuitenkin, kun aloitin ko. pelin vääntämisen niin jostain olin löytänyt keinon millä pelata ilman dvd:tä. Koneen forkkaamisen jälkeen se kuitenkin unohtui...
Senior Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BF2 CD:stä pystyy tekemään imagen ainakin Alcohol 120% ohjelmalla, mutta käsittääkseni DVD versiosta ei. Tosin MoZar kertoo tuossa ylempänä että hän on onnistunut. BF2142:sta en tiedä kun en peliä ole hankkinut.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistuu myös DVD:stä, mulla juuri sen image. Tuota 2142:sta olen muutamaan otteeseen testannut imageilla eivätkä toimineet toistaiseksi.
erppa86
Junior Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistuin lataamaan sellaisen Backup CD homman ja sillä toimii. En kuitenkaan saanut tehtyä edes Alcohol 120%:lla Battlefield 2 Deluxe DVD:stä imagea. Tekee imagea kyllä noin 1% verran, mutta sitten valittaa errorista ja lopettaa.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile vaikka AnyDVD:tä sen Alcoholin kanssa. Auttanut mulla useasti, jos ei suosiolla anna tehdä imagea, tosin kyseessä olleet elokuvat, mutta miksi ei toimisi tässäkin tapauksessa.
Member

1 tuotearvio
_
4. toukokuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistähän sinä onnistuit sen latamaan? kiinnostaisi tietää

SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä saa demon ohjelmaan. Kokoversion hankinta on itsenne harteilla.
Mainos
_
__

_
prik
Member

2 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli teet levystä imagen esimerkiksi UltraISOlla tai ISOBusterilla. Sen jälkeen mounttaat sen DaemonToolssilla. Mikäli peli valittaa löytäneensä emulaattorin, piilota DaemonTools peliltä vaikka Y.A.S.Ulla. Mikäli systeemi ei toimi, kokeile no-cd kräkkiä, joita on ladattavissa täältä.

-=>Tällä sivulla olevan tekstin ja/tai grafiikan osittainenkin kopioiminen ilman oikeudenhaltijan lupaa ja 20 kvadriljoonan euron tekijänoikeuskorvauksia on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty ja saattaa johtaa ankariin oikeudellisiin toimenpiteisiin, joiden seurauksena voi olla jopa tietokoneesi takavarikointi ja 12 oktiljoonan euron sakot sekä elinikäinen tietokoneen ja internetin käyttökielto.<=-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf 2 pelaaminen ilman levyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy