User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magicin asennus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Swap Magicin asennus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Laserr
Suspended due to non-functional email address
_
4. toukokuuta 2007 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Olen vähän aloittelija näissä pleikan modaushommissa, mutta olen aikeissa ostaa tälläisen Swap Magic v3.8 CODER PLUS + Slide Card PRO (PS2 V1-V10):in. Katsoin, että tuolla oli jo aiemmin viestiketju, jossa siitä puhuttiin, mutta kosken ole aiemmin kirjoitellut täällä, en voinut vastata kyseiseen topicciin.
Haluaisin siis kunnon idiootinoppaan, miten asennan, käytän ja saan toimimaan tuon edellä mainitun tuotteen slide cardeineen.
Minulla on PS2 V7, joten ainakin tuote on yhteensopiva pleikkarini kanssa.
Tuote-esittelyn mukaan laite pitäisi olla loppujen lopuksi helppo asentaa, mutta kuten sanottua, olen todellinen aloittelija eli joku idioottiopas, jossa ei käytetä noita turhia hinksvinkseli termejä olisi kiva :)
Esimerkki noviisisuudestani: "Sinun tarvitsee vain irroittaa/vaihtaa PS2 cd-kelkan etulevy jonka jälkeen koneesi on modattu." Mikä perskutin PS2 cd-kelkan etulevy?! Tälläisiin ongelmiin kaipaisin opastusta, missä päin pleikkaa sijaitsee, onko vaikea irrottaa / vaihtaa, jne.
Kuin vauvalle selittäisit, tiedän sen, mutta toivottavasti joukosta löytyy joku jolla on aikaa auttaa noviisia.

ps. Suurin syy, miksi haluan tätä, lienee se, että tällähän pitäisi pystyä käyttämään poltettuja dvditä, joten ilmeisesti esim. Guitar Heroon pitäisi netistä löytyvien ohjeiden avulla pystyä laittamaan omia kappaleita.

Guitar Hero for life.
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. toukokuuta 2007 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olin aika öönä, kun tuota asensin, mutta seuraavilla ohjeilla selvisin -> http://modpiiri.com/asennusohjeet/swap_magic.htm

Laserr
_
4. toukokuuta 2007 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ollaan nyt vielä oikein tyhmiä:
"This instruction guide assumes that the Front Cover of your Playstation2 has been removed already." Eli, mitä mun pitää tehdä ja miten?

Guitar Hero for life.
Mainos
_
__

_
Turri
_
4. toukokuuta 2007 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä kuvan oikeassa reunassa näytetään, miten etulevy otetaan irti.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magicin asennus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy