User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.1.2025 / 20:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > peruspuhelinta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peruspuhelinta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gangi
Newbie
_
4. toukokuuta 2007 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä on vanha Nokia 2650 ollut jo muutaman vuoden ja uusi hakusessa. Nokiaan mennyt usko todellakin ja unohtakaa niiden suositteleminen. Etsiskelen tällaista kestävää peruspuhelinta. Kamera ei ole pakollinen. Samsung ei myöskään käy. Hinta saisi olla 80 - 150 euroa.

Itse olen katsellut Siemens M75. Jos on omakohtaisia kokemuksia kyseisestä puhelimesta, voi niitä tilittää myös.

Puhelinehdotuksia!

- Gangi
mymmeli13
Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et löydä mitää hyvää peruspuhelinta muilta ku nokialta... tiedän ettet halunnu kuulla tätä mut oikeesti nokian peruspuhelimet on todella paljon parempia kuin millään muulla. Suosittelen nokiaa vaikka et semmoista haluakkaan
omit
Newbie
_
4. toukokuuta 2007 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nokia 1600 aivan erinomainen luuri peruskäyttöön.
akkukin kestää reilut 2viikkoa ja saa höpöttää vaikka kuinka.
gigantista lähtee 39.90e
tullut huomattua että kamerat sun muut härpäkkeet aivan turhia
kännykässä,siis peruskäytössä.
Senior Member
_
5. toukokuuta 2007 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gangi:

Itse olen katsellut Siemens M75. Jos on omakohtaisia kokemuksia kyseisestä puhelimesta, voi niitä tilittää myös.

Mikäli et ole huomannut on Siemenssin matkapuhelinpuoli myyty BenQ:lle joka laittoi sen konkurssiin tuossa syksyllä. Eli Siemenssejä saa varmasti halvalla mutta huolto tapahtuu toistaiseksi Puolassa mistä on kuulemma varaosat loppu, joten edes takuuhuollot ei enää toimi. Minä en mistään hinnasta ostaisi enää Siemenssiä.

Asus M6Va

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2007 @ 06:44

Mainos
_
__

_
mymmeli13
Member
_
5. toukokuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitenkää yllättävää toi et siemens meni johonki toiseen firmaan. kieltämättä vähä ärsyttävää ku kaikki isot firmat ostaa pikku firmat, mut siemens oliki ihan kakka puhelinmerkki :D eipä taida jäädä mitään muita järkeviä puhelimii gangille muutaku sony erikcson ku et tosiaa nokiaa suostu hommaa. mut sonyki on sen verra uus merkki et väitän et ne halvat puhelimet mitä haluut on nii ensimmäisii puhelimii sonylta et ne on vähä epäluotettavii, mut jokainen tavallaan :D
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > peruspuhelinta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy