User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 20:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dvp-ns 330 / s
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sony dvp-ns 330 / S
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maza80
Newbie
_
24. syyskuuta 2003 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokemuksia laitteesta!
miten pelittää dvd-rw, -r,+r,rw,mp3 levyt
ongelmia onko jotain levy merkkejä mitkä ei toimi?
MrShavez
Member
_
24. syyskuuta 2003 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnea matkaan vaan, jos haluat soittimesta aluevapaan.Kuulemma hjyvin hankalaa...

"KISS. Keep it simple, stupid"
Member
_
25. syyskuuta 2003 @ 04:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toiminu erittäin hyvin, tosin ostin jenkeistä mutta eiköhän ne oo aika samanlaisia. Löysin sen vielä koodivapaanakin mut ei siit oo mulle mitää hyötyy ollu ku ei mul ooku 2 alueen leffoi mut oon kuiteski kokeillu et esim jenkki leffat toimii erittäin hyvin..

Ja on lukenu kaikkea muotoa hyvin mitä oon kokeillu DVD+/-rw, +/-r, Mp3, + kaikennäköset video CD:t, ja tietys tavalliset CD:t

Erityisen hyvin toistanu Mp3:t
Nopee kone!

Taitaa maksaaki alle 200 erskaa tääl suomes!

Erittäin hyvä kokemus ainaki mul tost jenkkiversiost.
-JHS-
Member
_
25. syyskuuta 2003 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on toimiva kampe, joka on todella helppo päivittää aluevapaaksi palm laitteella tai läpäprillä jossa on irda.. lisää tietoa www.dvdrhelp.com --> dvd hacks
MrShavez
Member
_
25. syyskuuta 2003 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan. Jos ei nuita omista=tough luck!

-JHS-
Member
_
26. syyskuuta 2003 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin on ... mutta onnistuu myös tavallisella tietokoneellakin, tarvitsee vain irda:n. Ja jos kolvi pysyy kädessä hintaa irdalle tulee 1 - 10 euroa... ja jos ei pysy.. ostaa kaupasta.

Ja onhan noilla liikkeillä nykyään "huoltokapula" jolla ton laitteen saa aluevapaaksi.. hintaa sille varmaankin tulee 20 - 30 euroa.

... mutta hankalaa se ei missään tapauksessa ole!
Mainos
_
__

_
MrShavez
Member
_
4. lokakuuta 2003 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"... mutta hankalaa se ei missään tapauksessa ole!"

Tämähän on tietysti henkiläkohtainen mielipiteeni, mutta minusta se on hankalaa, jos ei omasta kaukosäätimestään pysty laitetta aluevapaaksi saamaan. Piste. Olen sen veran tumpelo näissä hommissa, joten jos kapulatrikki ei toimi, leimaan laitteen ns.vaikeaksi tapaukseksi. Ja eikös ole hassua, että ominaisuudesta jonka saa ilmaiseksi useisiin laitteisiin, pitää Sonyn kohdalla maksaa? Hankalaa minusta...kolvaus vasta hankalaa on=)

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dvp-ns 330 / s

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy