Tiedosto ei poistu!
|
|
Maddex
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
miten voi poistaa tiedoston mikä ei poistu :) kun painan oikeella hiirinapilla sitä tiedostoa siinä ei lue "poista". ja sitä ei voi siirtäää mihinkään muuhun kansioonkaan
fhd
|
laski92
Suspended due to non-functional email address
|
6. toukokuuta 2007 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun konees on kaikki maailman bugit ja joskus tekee niin et joku tiedosto on käytössä eikä sitä voida siirtä eikä poistaa, vaikka sitä ei olis käyttäny vuoteen, mulla saa ton ongelman pois ku buuttasee koneel.
|
Maddex
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
hmm mistä voi buutata koneen? sori ku kysyn en vaan tiiä.
fhd
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2007 @ 09:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Buutata tarkoittaa uudelleenkäynnistämistä. Eiköhän se tuolta käynnistä valikon kautta onnistu :D
lol
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2007 @ 09:09
|
Senior Member
|
6. toukokuuta 2007 @ 09:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maddex: hmm mistä voi buutata koneen? sori ku kysyn en vaan tiiä.
Buuttaus tarkoittaa koneen uudelleen käynnistämistä.
Muita keinoja poistaa tiedosto on; Koittaa uudelleen nimetä tiedosto ja buutata kone ennen poistoa, kokeilla vikasietotilassa (pääsee painamalla f8 käynnistyksen aikana) tai ladata MoveOnBoot ohjelma, joka on todella helppokäyttöinen.
|
Maddex
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 09:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maddex: hmm mistä voi buutata koneen? sori ku kysyn en vaan tiiä.
Buuttaus tarkoittaa koneen uudelleen käynnistämistä.
Muita keinoja poistaa tiedosto on; Koittaa uudelleen nimetä tiedosto ja buutata kone ennen poistoa, kokeilla vikasietotilassa (pääsee painamalla f8 käynnistyksen aikana) tai ladata MoveOnBoot ohjelma, joka on todella helppokäyttöinen.
Nimeä ei voi muuuttaa. moveonboot ohjelma ei hyväksy tiedostonimeä, eikä vikasietotilassakaa voi poistaa. tämä on JPG kuvaminkä haluan poistaa
fhd
|
dRain
Junior Member
|
6. toukokuuta 2007 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootko koittanu hiirellä klikkailemisen sijaan ihan vaan painaa deleteä sen tiedoston kohdalla?
Tällä voi selvitellä mikä sen tiedoston sinne jumittaa:
http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/
|
Maddex
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
ei deletekää tee mitään.
fhd
|
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2007 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni käytössä unlocker niminen ohjelma joka on toiminut hyvin tällä voi myös poistaa lukituksen tiedostosta. Voisi myös yrittää jotakin Hiren Boot-Disc in tapaista ohjelmaa ja sieltä file manager.
|
Maddex
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRain: Ootko koittanu hiirellä klikkailemisen sijaan ihan vaan painaa deleteä sen tiedoston kohdalla?
Tällä voi selvitellä mikä sen tiedoston sinne jumittaa:
http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/[/quote]
wholockme ei tule juur isiihen tiedostoon jos painan oikeella näppäimellä, kyl muihin tulee
fhd
|
metalsika
|
6. toukokuuta 2007 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos oot warettanu sen nii sun pitää poistaa se sillä ohjelmalla, millä oot sen warettanu.
Mulla oli sama juttu Limewirellä
|
Aapeli94
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2007 @ 13:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisit kokeilla taskmanagerin kautta sulkee kaikkii ylimääräsiä prosesseja, ja sit kokeilla. Mulle toi autto yhen virustiedoston kanssa. (Taskmanageriin pääset painamalla CTRL + ALT + DELETE)
|
Maddex
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti metalsika: Jos oot warettanu sen nii sun pitää poistaa se sillä ohjelmalla, millä oot sen warettanu.
Mulla oli sama juttu Limewirellä
Juu limewirellä sen oon ladannu , miten se poistetaan kokonaa limewirellä?
fhd
|
metalsika
|
6. toukokuuta 2007 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Nii, meet siellä kirjastoon etit sen ja poistat, jos ei oo kirjastoo nii
näytä>näytä/ikkuna ja sieltä laitat sen
|
Maddex
Newbie
|
7. toukokuuta 2007 @ 03:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Homma hoidettu. Anteek ku oon vaivannu teit.
fhd
|
Mainos
|
  |
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
7. toukokuuta 2007 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Homma ratkes mut aikaisemman takia.
Jos ei anna jpg kuvaa poistaa, niin tod.näk. on jokunimi.jpg.???
Eli kansion asetuksissa kun on ruksi 'Piilota tunnetujen tiedostotyyppien tunnisteet' ja ??? on joku winukan tuntema.
Ilmiselvä tuholainen.
Tai jonku "jemmaama" tiedosto.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|