User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 03:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp ei löydä kiintolevyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP ei löydä kiintolevyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pholard
Suspended due to non-functional email address
_
6. toukokuuta 2007 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aijoin pelata Battlefield 2:kosta kun yhtäkkiä huomasin että Windows XP:ni ei löytänyt asemaa E,joka on täysin oma kiintolevynsä, ja jolle olin asentanut Battlefieldin. Ihmettelin sitä, koska kyllä se Windows edellisnä päivänä oli kiintolevyn löytänyt(olin jopa pelannut BAttlefieldiä). Katsoin Ubuntun kautta(koneeni on dual-boot) ja se kyllä löysi aseman E. Mistä voisi tämä ongelma johtua? Miten korjata se ongelma?
Senior Member
_
6. toukokuuta 2007 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytääkö BIOS ko. kovalevyn? Tai näkyykö se Käynnistä / Suorita... diskmgmt.msc :ssä? Jos näkyy, niin onko levyn kohdalla jotain erikoista, kuten tiedostojärjestelmä muuttunut RAW:ksi tai jotain vikailmoituksia?

- Intel Core i5 2500 3,3 GHz :: Asus P8H67 :: 2x4096MB DDR3 :: Gigabyte Radeon HD7970 OC :: OCZ Vertex 3 120 GB SSD + Samsung 1.5TB :: LG W2452TX 24" + DELL U2412M 24" -
- Samsung Galaxy S4 -
- Samsung Galaxy Tab 10.1 -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2007 @ 15:05

Pholard
_
6. toukokuuta 2007 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se kiintolevy näkyy Biosissa, mutta laitehallinnassa ei näy.
Pholard
_
6. toukokuuta 2007 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain kumman syystä(onneksi) se löysi E:n kun vain uudelleenkäynnisti koneen(vaikka olin sitä moneen kertaan jo kokeillut ja availlut konetta etsiäkseni vikaa).
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
7. toukokuuta 2007 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko joku kaapeli ollut huonosti kiinni. Jos kokeilit painaa pohjaan liitimet ja totesit pohjassa on. Vois olla kaapelissa vikaa/ei vikaa häikkä. Jos uusii kokeile toisella kaapelilla.
Jos ei varakaapelia vielä ole, ennen uuden ostoa kysyä kaupasta, onko niillä vehkeet mitata kaapelin kunto, niin selviää sekin.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Pholard
_
7. toukokuuta 2007 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taaskaan tänään löytänyt sitä E-asemaa/kiintolevyä.:(

Lainaus:
Olisko joku kaapeli ollut huonosti kiinni. Jos kokeilit painaa pohjaan liitimet ja totesit pohjassa on. Vois olla kaapelissa vikaa/ei vikaa häikkä. Jos uusii kokeile toisella kaapelilla.
Jos ei varakaapelia vielä ole, ennen uuden ostoa kysyä kaupasta, onko niillä vehkeet mitata kaapelin kunto, niin selviää sekin.

Niin miten se voisi olla kaapelin vika jos ne Ubuntu ja BIOS kuitenkin löytävät kiinyolevyn? Se olisi kyllä outoa jos vika on kaapelissa ja kuitenkin Ubuntu ja BIOS löytävät sen.
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
7. toukokuuta 2007 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet oikeassa. Minä olen tyhmä. Tai sit unohdin mitä ekassa viestissäsi kerroit.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Mainos
_
__

_
Pholard
_
11. toukokuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tämä Windows reistailee yhä :'( että voisiko joku edes yrittää auttaa? Olen löytänyt yhden uuden ominaisuuden tuosta asiasta. Aina kun illalla kello kahdeksan jälkeen olen(piruuttani) yrittänyt vielä kerran käynnistämällä uudelleen saada kiintolevyn löytymään, niin se on löytänyt(saattaa tietenkin olla sattumaa). Toivon että tieto auttaisi ja joku voisi sen avulla auttaa minua.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp ei löydä kiintolevyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy