User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 10:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kansalaisboksi kuumenee?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kansalaisboksi kuumenee?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mia73
Newbie
_
10. toukokuuta 2007 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko normaalia kun tuollainen Kansalaisboksi on tosi kuuma koko ajan? On se sitten päällä, tai pois päältä, se kotelo on tosi lämmin. Miksi? Ja onko se ihan ok?
uga27
Newbie

2 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sisarellani on myös sellainen kansalaisboxi ja huomasimme sen kuumenevan aika kuumaksi. Itse asiassa oletan ohjelman kerran katkenneen ylikuumenemisen vuoksi, joskaan en ole varma. Laitettiin pari lyijykynää alle (molempiin reunoihin) ja näin sinne jää enemmän tilaa tuulettua. Ehkä kannattaa kysyä valmistajalta kuinka kuumaksi kone "oikeasti" saa tulla. Toi pieni korotus alla kuitenkin auttaa jos ei muuta keksi.


uga27
mia73
Newbie
_
15. toukokuuta 2007 @ 03:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkistä, pitääpäs kokeilla, jos tuosta ois apua. Mutta on tosi outoa kyllä, että se niin paljon kuumenee, vaikka ei ole edes käytössä?!?!
uga27
Newbie

2 tuotearviota
_
15. toukokuuta 2007 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen kyllä tosi kyyninen näiden digiboxien suhteen. Itselläni on menossa jo kolmas malli ja on ollut halpaa ja kallista, taallentavaa ja ilman. Jokaisessa on ollut joku perustavaa laatua oleva vika ja olen joutunut ottamaan yhteyttä maahantuojaan (topfield) koska liikkeessä ei ymmärretty ja oltiin lisäksi tympeitä. Nokian tallentava (oli ensimmäisiä) tökki heti ja hajosikin 2 päivää takuun umpeutumisesta. Mun mielestä ei kannata hankkia koko boxia jos voi katsella vielä koska selkeästi markkinoille on tuotu ihan raakiletekniikkaa. Parasta hankkia vasta viime tingassa. Kyllä käy sääliksi Pihtiputaan mummoa joka yrittää saada näistä laitteista selvää. Ei näitä oikein nuoretkaan hallitse ja niissä oikeasti on tekovikoja (joka laite jumittaa, niin myös se kansalaisboxi).

uga27
AfterDawn Addict
_
15. toukokuuta 2007 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näinhän se on paskaa myyvät kalliiseen hintaan.
Itselläni ollut käytössä 3,men eri valmistajan kaapeliverkon tallentavaa boxia.
Kaikki ovat olleet viallisia,täysin paskoja.
Handan CV 7800 DVR
Humax PVR 9200C
Samsung DCB P8853Z
Piti ottaa takaisin käyttöön vanha perusboxi Humax CX-Fox C
joka on toiminut moitteettomasti ja toimii edelleen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. toukokuuta 2007 @ 10:29

Mainos
_
__
 
_
uga27
Newbie

2 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2007 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokauppa.comista neuvottiin viemään kone takaisin (hankittu sieltä) ja arvelivat ongelman johtuvan ohjelmistopäivityksestä. Mä olin siinä uskossa, että päivitykset tapahtuvat kaapelin kautta. Eli täyttä sontaa koko vehje. Jos päivitykset eivät pelaa automaattisesti ja laite pitää kiikuttaa aina liikkeeseen huoltoon (maksua vastaan takuuajan jälkeen) päivitettäväksi (ei voi tehdä tietokoneen kautta) sanoisin, että kannattaa hankkia takuun umpeutumisen jälkeen toinen boxi ellei jo ennen sitä.


uga27
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kansalaisboksi kuumenee?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy