User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 22:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > taustavalaistut näppikset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
taustavalaistut näppikset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Primmee
Member
_
10. toukokuuta 2007 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnostais ostaa uusi näppis, jossa olisi taustavalo. Näppiksen tulis olla normaalin kokoinen (ei tingitty ergonomiasta) , joka soveltuu myös pelaamiseen. Tällä hetkellä katsellut logitechin G11, koska G15 on jo vähän turhan kallis, enkä usko siitä pienestä näytöstä olevan hyötyä minulle. Ainut G11:ssä on, että en tarvitsisi noita macro (tai mitä lie) nappuloita.

Toinen vaihtoehto olis Saitek Eclipse näppis. En ole koskaan ennen kuullut kyseisestä merkistä ja siksi vähän epäilyttää. Erinomaisia arvosteluja tosin saanut:

www.moddershq.net 5/5
The Eclipse is, dare I say, the perfect keyboard... the Eclipse is a fantastic product. It’s extremely comfortable to use, looks fantastic, comprised of quality construction and provides an exceptionally cool lighting effect…which I might add, can be turned off. ModdersHQ highly recommends this product.

www.tomshardware.com Must Have
The key response is perfect, as before, and now the lights are perfect too - proof is that I am once again typing this article in the middle of the night using the keyboard.

www.hwhell.com Gold Award
It is my honest opinion that the Eclipse keyboard is one of the best investments a PC enthusiast can make. It's perfect for those late night gaming sessions, dark lan parties, or the conventional user who just needs a great keyboard. While it would be nice to see a wireless version in the future, the cable seems logical until technology catches up. When it's all said and done, this is the perfect keyboard.

www.gamespot.com 8/8
The Saitek Eclipse is truly a new best-of-class keyboard...The keyboard looks slightly better and offers better key illumination than the Gamers Keyboard, but it retains the soft feel that we've grown to love. All of this makes the Saitek Eclipse Keyboard better than any other gaming keyboard on the market.

Olisko jotain muita vastaavia, varteenotettavia vaihtoehtoja? Hinta sais olla siinä samoilla paikkeilla kuin G11 ja tuo saitek (50-60e mielellään max).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. toukokuuta 2007 @ 10:40

Senior Member
_
10. toukokuuta 2007 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näppäimistö on vähän sellainen komponentti koneessa että ei paljo lopulta kannata kuunnella mitä muut sanovat, kaikki riippuu mistä itse pitää. Jos vain jaksaa kierrellä atk-alan kaupoissa niin varmasti jossain on noita ihan kokeiltavana missä voi ottaa tuntumaa itse. Oma mielipiteeni on että nuo ns. pelaajien näppikset on turhia, IBM:n vanhoja näppiksiä parempia ei ole vielä tehty =).

うさぎ => Kubuntu 10.04 64b + W7Pro64 # EliteBook 8540w # Ci7 620M # 4GB # QFX 880M # 7k500 500GB
きつね => WXP32 # PIIX4 910e # 4GB # RHD 6870 # 500GB
くま => Linux/XBMC 64b # Zotac MAG HD-ND01 # N330 # 2GB # GF 9400M/ION
とら => Ubuntu Server 8.04 LTS 64b # Jetway NC62K-LF # AX2 4850e @1,7GHz/0,9V # 2GB # F1 4x1TB
Primmee
Member
_
10. toukokuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bluekkis:
Näppäimistö on vähän sellainen komponentti koneessa että ei paljo lopulta kannata kuunnella mitä muut sanovat, kaikki riippuu mistä itse pitää. Jos vain jaksaa kierrellä atk-alan kaupoissa niin varmasti jossain on noita ihan kokeiltavana missä voi ottaa tuntumaa itse. Oma mielipiteeni on että nuo ns. pelaajien näppikset on turhia, IBM:n vanhoja näppiksiä parempia ei ole vielä tehty =).
Joo tottahan se on, että parasta olis testata itse koska kaikilla on eri mieltymykset. Itselläni on vaan vähän rajoitutetut mahdollisuudet päästä testaamaan noita livenä ja muutenkin kyllä muiden kommentit antaa vähän osviittaa...
miles_
Suspended due to non-functional email address
_
13. toukokuuta 2007 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma mielipiteeni on että nuo ns. pelaajien näppikset on turhia, IBM:n vanhoja näppiksiä parempia ei ole vielä tehty =).
Täysin samaa mieltä. Minulla iän vanha IBM KB-9910 ja hyvin toimii. Paras näppis mitä ikinä olen käyttänyt. On tämä ainakin 3 vuotta vanha.

C2D E4500 @ 2.66Ghz w/ stock HSF | IP35-E | HD3850 256MB @ 759/949MHz | 2Gt DDR2 | 250Gt w/ WinXP Home | 1Tt w/ Win7 Ultimate 64
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
13. toukokuuta 2007 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma mielipiteeni on että nuo ns. pelaajien näppikset on turhia, IBM:n vanhoja näppiksiä parempia ei ole vielä tehty =).

Lainaus:

Täysin samaa mieltä. Minulla iän vanha IBM KB-9910 ja hyvin toimii. Paras näppis mitä ikinä olen käyttänyt. On tämä ainakin 3 vuotta vanha.
makuasioista ei voi kiistellä. itellä on tää G15 ja en ole parempaa ennen kokeillu. kannattaa ensin kokeilla mikä sopii itselle...

Mainos
_
__

_
allexx
Account closed as per user's own request
_
13. toukokuuta 2007 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minullakin on itselläni g15 ja sanon et kyllä siitä näytöstä kannattaa maksaa. :) Siihen saa ladattua hyviä ominaisuuksia ja esim g15 näppäimistössä olevan `nappin´ kautta voi poistaa kaytöstä windows näppäin mikä on todella hyvä minun mielstäni ja noihin g näppäimiin on oman kokemuksen mukaan ihan turha yrtittää itte vääntää mitään macroa ja nekin kannattaa lataa netist nii sit toimii ja on niist hyötyä.Ja onhan ton g15 näppäimistö hinta laskenut jo ainaskin 10? ja tippuu koht lisää.
verkkokaupassa olisi ainaskin yksi näpppäimistö hinta kait 25? missä olisi valot ja tais olla roiskesuojattu :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > taustavalaistut näppikset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy