miten v......saan media playerin toimimaan ps2:ssa
|
|
tommy17
Junior Member
|
26. syyskuuta 2003 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
voisiko joku laittaa yksityiskohtaiset ohjeet miten ton playerin saa toimimaan!.
olen lukenut erilaisia ohjeita ja yrittänyt niiden perusteella luoda toimivaa mp levykettä,ei onnistu!pleikkari sanoo vain et aseta ps2 peli!
olen luonu bin ja cue imaget ohjeiden mukaan ja polttanu levylle ja sulkenut levyn.eli missä meni metsään?.
ne jotka ovat onnituneet niin auttakaa epätoivoista!!!!
|
Astarot
Suspended due to non-functional email address
|
26. syyskuuta 2003 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Polttonopeus mahdollisen pieneksi ja format mode2/XA eiköhän se siita?
|
naapuri
|
26. syyskuuta 2003 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja koneestahan löytyy se mod-piiri? Entäpä oletko polttanut sen CD-R vai RW-levylle? RW-levythän ei tahdo pyöriä PS2:essa.
|
tommy17
Junior Member
|
26. syyskuuta 2003 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
mod piiri löytyy,ja levyt joihin olen poltellu on cd-r levylöi.käytän neroa,liittyykö se format mode2/XA neroon?.ihmetyttää nämä ohjeet joita olen tältä/brittien keskustelu palstalta löytäny,joku ohje sanoo et imaise mp ohjelma. ja polta bin ja cue imaget levylle ja homma hoituu...ei hoidu!
toinen sanoo että pitää käyttää ohjelmia kuten cdmage ja cdken imageiden luomisessa.
pitäiskö modilla varustettu ps toistaa ntsc levyjä?minun ei toista!
|
Moderator
|
26. syyskuuta 2003 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä mod piiri sul on? esim. Messiah pyörittää ntsc levyjä, DivX playeriä ja rw:t ei tosiaan tahdo pyöriä PS2:ssa..
|
tommy17
Junior Member
|
26. syyskuuta 2003 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
piiri on gameloader2.ja vielä yks kysymys media playerin asennuksesta:pitääkö molemmat imaget polttaa levylle cue ja bin?.
olen yrittäny tähän asti saada vörkkimään versiom 1.5...kenties jotenkin hankalampi kuin versio 1.28?...olisihan se kiva katsella filmejä ja digi kuvia telkusta mut kun ei!!!!
|
Astarot
|
26. syyskuuta 2003 @ 20:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis poltat sen nenerolla "POLTA IMAGE" .Tärkeimät säädöt on "cd-rom>mode2/XA>8x poltto"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2003 @ 20:58
|
Moderator
|
26. syyskuuta 2003 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkäs Nero auki ja sitten: File - Burn Image -> sitten haet sen .cue tiedoston -> klikkaa Open -> Write ja se siitä. Katso vielä tuo ASTAROTin viesti..
|
tommy17
Junior Member
|
26. syyskuuta 2003 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
neljä cd-r levyä"tuhottu" eikä vieläkään toimi!.
pitääkö pelkästään poltaa cue file? koko ainoastaa 72kb kun taas bin on 1.7mb
no kuitenkin!. yritin polttaa ko.cue fileä niin nero alkoi "tärisemään"ja ei suostunut polttamaan ollenkaan vaan sammui itsestään.
käytössäni on nero express!!!!alkaa kohta v.........!
|
tommy17
Junior Member
|
26. syyskuuta 2003 @ 22:18 |
Linkki tähän viestiin
|
tästä osoitteesta saatavia ohjeita olen noudattanut:http://galileo.spaceports.com/~ps2r/main.html eli onko sinne päinkään!epäilyttää vähän et onko imaget edes luotu oikein.aluksi rar file purettuna n.30mb ja valmiina imagena vain n.1.7mb onko oikein?
|
Moderator
|
26. syyskuuta 2003 @ 23:37 |
Linkki tähän viestiin
|
avaappas se .cue tiedosto vaikka Notepadilla (muistio), jos siinä on joku polku edessä esim. c:/juttu/file.bin, jätä vain toi file.bin ja "Save". Vaikuttas ettei toi juttu ny toimi, voi tulla 1 frisbee lisää, voi olla että auttaa
..eipä tää selvii ku taas kokeilemalla
|
naapuri
|
27. syyskuuta 2003 @ 07:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuota joo, PS2 Reality Media Playerin image on tosiaan 30mb eikä 1.7mb... siinä varmaan vika.
http://ps2r.dg2.org/main.html käyppäs tuolta lataamssa. NTSC levyt ei toimi? Oletan siis, että sinulla on varmuuskopio PS2 pelistä ntsc muodossa. Gameloader 2 pitäisi pyörittää noita mainiosti, joten voisikohan piirissä olla jotain häikkää?
|
tommy17
Junior Member
|
27. syyskuuta 2003 @ 12:29 |
Linkki tähän viestiin
|
ostin ulkomailta ps2 kaukosäätimen ja siinä tuli mukana ntsc ajurilevy joka ei toiminu mulla!.
pitäiskö mp levyn lähteä automaattisesti pyörimään vai pitääkö startata kuten dvd ym...
|
tommy17
Junior Member
|
27. syyskuuta 2003 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
jos joku viitsisi laittaa ohjeet mp imagen luomisesta esim muotoon
1.ime mp
2.pura paketti...
ja niin edelleen poltto vaiheeseen asti
ja jos sen jälkeen en saa sitä toimimaan niin luovutan.
Mut kiitoksia kaikille jotka ovat antaneet neuvoja.
|
naapuri
|
27. syyskuuta 2003 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
1. Kokeiles ladata 1.28 versio
2. Pura paketti -> pitäisi tulla n. 30mb bin/cue yhdistelmä
3. Avaa Nero (ja sulhe Velho, jos se on päällä) -> ruksaa "ei multisessiota" -> tiedosto ja "polta image" -> valitse .cue ja kärryytä mahdollisimman pienellä nopeudella.
|
tommy17
Junior Member
|
27. syyskuuta 2003 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
eli bin/cue yhdistelmälle ei tarvitse tehdä mitään muuta kun polttaa?
mites nuo ohjeet jossa käsketään käyttää 3 eri ohjelmaa imagen luomiseen?turhia?
|
Mainos
|
|
|
naapuri
|
27. syyskuuta 2003 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei niille mitään tarvitse tehdä. Ohjeet, joita olet lueskellut ovat todennäköisesti koskeneet itsestään boottaavaa divx/xvid cd:tä. Eli siis laitetaan ohjelma CD:lle leffan mukaan, niin ei tarvitse media playeria erikseen käynnistää. IMHO ihan turhaa sontaa tollanen.
|