Nexus Breeze 400w jäähdytys
|
|
moxi
Newbie
|
12. toukokuuta 2007 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Kertokaas miten ko kotelon puhaltimien pyörimisnopeus säätyy (siis säätyvätkö virtalähteen lämpöjen mukaan)vai onko pyörimisnopeus kaikenaikaa vakio?
Tarkoitus olisi kasata ennen kaikkea hiljainen peruskone, joten riittääkö Breezen jäähdytys seuraavalle kokoonpanolle?
- emo MSI P965 NEO-F
- näytönohjain ASUS GeForce 7600 GS Silent 512 Mt
- prosessori Intel Core 2 Duo E4300
- prosessorijäähdytin jokin hiljainen, MIKÄ???
- muisti PQI DIMM DDR2-800 1GB CL5 64*8 RETAIL
- kovalevy Samsung T166 320 Gt
- CD/DVD LG 18x DVD+/-RW Dual Layer (GSA-H42LR)
Kommentoikaa kokoonpanoa ja vinkkejä hiljaisesta prosessorijäähdyttimestä
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
12. toukokuuta 2007 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Breezestä vaan on vaikea tehdä hiljaista ja viileätä... Ongelma tuossa että ilma poistuu koneesta VAIN powerin kautta. Tuniq Tower 120 vois olla yksi parhaista ellei paras tuuletin tuohon systeemiin. Tosin, jos tuota et kellottele ollenkaan niin eiköhän tuo ilmankierto onnistu tarpeeksi hyvin.
Ite ottaisin Breezen sijasta vaikkapa Antecin P150:n. Siisti, toimiva ja edullinen koppa/poweri yhdistelmä. Saa myös ilmankierron toimimaan.
Mitä kokoonpanosta pitäisi kommentoida? Jos olet nuo muut osat siis ostanut jo niin eipä niitä sovi moittia enään. :) Jos et viellä ole ostanut, niin vaihda näyttis 8600Gt malliin. Muuten ihan ok.
"Arbeit macht frei"
|
moxi
Newbie
|
13. toukokuuta 2007 @ 09:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Osia en ole vielä hankkinut, joten kommentteja haluaisin siitä, mikä olisi hiljainen peruskone hintaluokan ollessa max 800?. Kellotustarpeita ei ole.
|
Member
2 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2007 @ 10:05 |
Linkki tähän viestiin
|
mä en kyllä ottais tota 8600:aa myöskään, koska se on kuullemma aika laiska vehje. kyllä mä luulen 8800:n saa tohon puristettua.
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
13. toukokuuta 2007 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vaetti: mä en kyllä ottais tota 8600:aa myöskään, koska se on kuullemma aika laiska vehje. kyllä mä luulen 8800:n saa tohon puristettua.
öö. taitaa olla se 8600GTS malli ihan ok mutta muut on sitten täyttä floppia. mutta 8800 sarja se kannattaa
|
j0p0
Senior Member
|
13. toukokuuta 2007 @ 13:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei 8600gts, x1950 xt samanhintainen ja paljon tehokkaampi.
Zotac 8800gt, x2 3600+, 2gb, sonta 2 + samsung 206bw
|
widetrak
|
13. toukokuuta 2007 @ 17:44 |
Linkki tähän viestiin
|
peruskone?
nuo kummatkin näyttikset on ylilyöntejä jos viestiketjun aloittaja ei pelata aio.
|
apilas
Suspended permanently
|
13. toukokuuta 2007 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Keskustelun aloittajan pitäisikin nyt kertoa muutakin intresseistään kuin vain, että haluaa hiljaisen koneen.
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
moxi
Newbie
|
14. toukokuuta 2007 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole tietotekniikan suurkuluttaja, joten kone tulee lähinnä yleiskäyttöön (kuvien käsittely yms)sekä alle 15 vuotiaiden pieneen pelailuun.
Siis hiljainen, max 800?, "sopusuhtainen" peruskone.
Onko muutosehdotuksia alkuperäiseen kokoonpanoon?
|
schnappi
|
15. toukokuuta 2007 @ 03:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2007 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on tälläinen pieni mutta paljon auttava kuuman ilman ulostulo-ratkaisu.
http://xs.to/xs.php?f=HPIM0276.jpg&h=xs215&d=07206
Näyttis ja prosessori viileni vähäsen. Kun hommasin e6600 -prossun ja lisäsin tuon zalman CNPS 9700nt -jäähyn niin nyt ilmankierto pelittää.
Vielä kun saisi 1 tuulettimen haukkaamaan kylmää ilmaa sisään niin olisi parempi. Suunnitteilla kyseinen asia.
Tosin, saattaa olla, että menee koko kotelo vaihtoon, koska uusilla osilla ei enään lämmöt pysy niin kurissa kuin pitäisi. Saa nähdä.
Muuten on hyvin ääntäeristävä kotelo ja tuuletinkin on hiljainen.
Suosittelen myös samaa prossujäähyä (yksi parhaimmista prossu-tuulettimista tällä hetkellä) vaikkakin pojalla onkin hintaa (57,9 e @ verkkokauppa.com)
|