User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > america's army console
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
America's Army console
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2007 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen uusi America's Army pelissä enkä tiedä miten saan consolen auki. En tiedä miten saan käyttöön tarkkuuskiväärin.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2007 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. AA teki Käynnistä valikkoon oman kansion missä on dokumenttejen alla "America's Army Keyboard Layout" kuva jossa on kaikki näppäimet.

2. Tarkoitatko SF modattua asetta, vai jompaa kumpaa kivääriä?
http://manual.americasarmy.com/index.php/Main_Page <- tuolla on noihin aseihin liittyvää infoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2007 @ 21:18

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2007 @ 04:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MattiMies:
Olen uusi America's Army pelissä enkä tiedä miten saan consolen auki. En tiedä miten saan käyttöön tarkkuuskiväärin.

Tarkkuuskiväärin saamiseksi pitää pari asiaa mennä kohdalleen.
-Sinun pitää suorittaa tarkkuuskivääritesti hyväksytysti.
-Joukkueessa pitää olla tarpeeksi monta pelaajaa, että Sniper(S) tulee valittavaksi pelatessa.
-Valitset Sniper(S) aselajin F3 valikossa.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
karhu123
Suspended due to non-functional email address
_
14. toukokuuta 2007 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensimmäisessä ampuma traininggisssa se jossa ammutaan m4 punaisia maalitauluja niin pitää saada tarpeeksi hyvä osuma% että pääsee snipu training.
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. toukokuuta 2007 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhu123:
ensimmäisessä ampuma traininggisssa se jossa ammutaan m4 punaisia maalitauluja niin pitää saada tarpeeksi hyvä osuma% että pääsee snipu training.
1. se on M16
2. se vaatii 35 osumaa

Konsolin saat näkyviin painamalla ö:tä

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
karhu123
_
17. toukokuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhu123:
1. se on M16
2. se vaatii 35 osumaa

Konsolin saat näkyviin painamalla ö:tä
no m16.. pelailtu liikaa cs:p
Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tos pelis yleensä onnistuu kunnon snipaaminen, onko kenttiä, jossa on pitkiä välimatkoja vai onko kaikki noita tuhnuja jossa maksimietäisyys on 5m?
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2007 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bridge, Mountain Ambush ja Radio Tower on ainakin kenttiä jossa olen itse napsinut snipulla suht hyvin porukkaa. Uudemmista kentistä en osaa sanoa, kun en ole niitä pahemmin pelannut.

Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80:
Bridge, Mountain Ambush ja Radio Tower on ainakin kenttiä jossa olen itse napsinut snipulla suht hyvin porukkaa. Uudemmista kentistä en osaa sanoa, kun en ole niitä pahemmin pelannut.
Siis onko kentät oikeasti isoja, vai kaikki tommosia Bridge kääpiöitä?
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2007 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On siellä muutama isompi alue mukana.... Kokeile eri karttoja ja katso mitkä on mieleen...

ps. niitä karttova voi kokeilla myös ofline tilassa.
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=127 siinä on vähän pikkukivaa ;)

karhu123
_
23. toukokuuta 2007 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
on niitä isompiakin esim radio tower on aika iso (pelasin sitä vain kerraan ja se oli eka pelini niin minulla saattaa olla vain semmoinen vaikutelma)
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. toukokuuta 2007 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]
on niitä isompiakin esim radio tower on aika iso (pelasin sitä vain kerraan ja se oli eka pelini niin minulla saattaa olla vain semmoinen vaikutelma)[/quote]Kaikki maat missä on mahollista valita snipu on tarpeeks isoja siihen jos sen käytön hallitsee. ei se 2km päästä sniputtaminen oo hauskaa

ASUS Radeon HD4890
Member
_
26. toukokuuta 2007 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensivaikutelma pelistä on se, että se on todella perseestä. Eikö todellakaan tuossa ole mitään deathmatch tai vastaavaa? Ja snipuksi pääseminen on kuin lottovoitto.

[
Lainaus:
Kaikki maat missä on mahollista valita snipu on tarpeeks isoja siihen jos sen käytön hallitsee. ei se 2km päästä sniputtaminen oo hauskaa
No tuo konekiväärietäisyys sniputtaminenkaan ei ole kovin miehekästä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2007 @ 13:23

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2007 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ensivaikutelma pelistä on se, että se on todella perseestä. Eikö todellakaan tuossa ole mitään deathmatch tai vastaavaa?

Juu onneksi ei ole Deathmatchiä. Ilmeisesti olet kiinnostunut enemmän CS, WarRock, Quake, UT tyylisistä bunnyhopping refleksi hipoista? On se kivaa, että markkinoilla on edes yksi erillainen ja oikeasti realistisempi FPS peli.

Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh tykkään melkein enemmän pelata kuin katsoa muiden pelaamista:/ ja css on nyt huonoin esimerkki death matchista

E: niin ja saako nuo botit jotenkin eloon että voisi edes opetella pelaamaan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 10:57

Jarren
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
River basin, border, radio tower, river village ym ym
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. kesäkuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajatellen muita pelaajia onko se hauska yrittää ampua jollain m16:lla helvetin kaukaa ja vaikka 2 snipua jotka tappaa kaikki? Realistisuuden ja tasaväkisyyden kannalta mapit ei oo niin isoja että vaan snipulla pärjäis. realistisuutta on ajateltu myös snipujen määrässä. Jos kaikki sais ottaa snipun niin eikö kaikki myös ottaisi sen? onko sitten kiva pelata jos kaikilla on koko ajan pelkästään snipuja?

ASUS Radeon HD4890
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2007 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juppeli:
E: niin ja saako nuo botit jotenkin eloon että voisi edes opetella pelaamaan?

Annoin jo kerran tämän linkin.
Kiinnitä huomiota kohtiin
5. [a5] To Practice Solo
6. [a6] Summoning Characters
7. [a7] Controlling Summoned Characters
8. [a8] How To Make Offline Opfor Alive

Ja itse ehdottaisin säätämään näppiksen mukavaan kuntoon:
10. [b1] Binding Keys with the User.ini file

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > america's army console

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy