User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 18:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > 22" näyttö peli/huvi käyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
22" näyttö peli/huvi käyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Team69
Junior Member
_
14. toukokuuta 2007 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä tarkoitus olisi pelailla pelejä ja katsella leffoja sun muita koneella, niin osaako joku sano olisiko tämmöinen näyttö ostamisen arvoinen? http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3218 Miten esim tuo kontrasti 700:1 eroaa esim 3000:1?
ihkuipana
Newbie
_
14. toukokuuta 2007 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaisi mun mielestä ostaa näyttö jossa on DVI-liitäntä, jos näytönohjaimessasi ei ole DVI:tä niin ompahan ainakin tulevaisuuden varalle. Ja se 3000:1 on mainostekstiä, ei kannata kiinnittää huomiota siihen. Mutta en päätyisi Acerin näyttöön. Täällä joku varmaan ehdottaa parempaa, lue testejä lehdistä. Mulla on HP w2207, itse tykkään, mutta hinta on 299e.
Senior Member

15 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älä nyt missään nimessä tuollaista osta! tuohan on 19" näyttöjen budjetti. tuossa ei edes ole DVI liitäntää joka on erittäin tärkeä tulevaisuutta ajatellen.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=56561
tuollainen olisi jo toista luokkaa... ja kaikista kannattavin "yli 20"" ostos

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Senior Member
_
15. toukokuuta 2007 @ 04:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Satun muuten omistamaan juuri saman näytön. Maksoin tosin vain 199 ? koska oli kunnon alennuksessa. Minulle tämä on kyllä ihan hyvä, mutten ymmärrä että mitä eroa sillä DVI- ja VGA -liitännöillä on?

Senior Member

7 tuotearviota
_
15. toukokuuta 2007 @ 05:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oman kokemukseni perusteella voin suositella http://www.viewsonic.com/products/deskto...eries/vx2235wm/ Toiminut loistavasti niin peleissä kuin leffojen ja TV:n katselussa.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
juuho90
Junior Member
_
15. toukokuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5:
Satun muuten omistamaan juuri saman näytön. Maksoin tosin vain 199 ? koska oli kunnon alennuksessa. Minulle tämä on kyllä ihan hyvä, mutten ymmärrä että mitä eroa sillä DVI- ja VGA -liitännöillä on?
DVI = Digital Video Input
VGA = mitä lie paskaa, anyway kuva kulkeea analogisesti.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
23. toukokuuta 2007 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VGA = Video Gulgee Analogisesti.

..ei tainnut olla hauska. Katoin muuten tuon mallin väärin, omistankin 19" Widesreen näytön..

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > 22" näyttö peli/huvi käyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy