User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 17:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta konetta ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uutta konetta ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro kaikille itse oon tässä juuri ostamassa uutta konetta mutta budjetti ois tuollainen todella vaivallinen 330e

en osta näyttöä enkä käyttistä koska ne mulla on jo

koneeseen haluaisin hyvä prosnnu perus näyttiksen hienon kotelon 60 gt kovalevyn 512mt ddr rammia ja sitten joku hiljainen tuuletin ja loppu osat :) mut 330e on raja

kiitos jo kaikille hienoille ja hyville ihmisille avusta :)
Senior Member

15 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuolla budjetilla ei kannata kasata konetta itse.. menet vaan suoraan giganttiin (varo huonoa palvelua :P) ja otat sieltä kaikkein halvimman koneen

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kyllä mä haluisin tolal hinalla kasata gigantin koneet ei kestä ja ne pitää hirveetä melua
j0p0
Senior Member
_
18. toukokuuta 2007 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tolla hinnalla kannattaa ettiä käytettyjä huutonetistä.

Zotac 8800gt, x2 3600+, 2gb, sonta 2 + samsung 206bw
Junior Member

9 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siiis aivan loistava paketti huntter kiitos sinulle ton mä ostan. mutta onko tuossa kotelo tuuletin ??
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ps. paljonkos tuohon tulee postikulut ja onko tuossa kaikki osat mitä tarvitaan ääni kuva esim?
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. toukokuuta 2007 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti d-hunter:
http://dh.suncomet.org/storage/vkcomd41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.JPG

Ihmetelepä tuota
Tosta puuttuu dvd polttaja, eli 35e lisää... Tolla näyttiksellä ei tee mitään.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...078,50557,27413

ja tohon vielä joku halpa koppa poweri yhdistelmä
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä tosta sun yhdistelmäst puuttuu vaa poweri ja kotelo niink se oli?
Member
_
18. toukokuuta 2007 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sillä koneella ihan älytön hätä? Nimittäin jo pari sataa tuohon budjettiin lisää tekee ihmeitä :D Ja minkäköhänlaiseen käyttöön kone on suunnattu?
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en mä ton tehokkaampaa konetta tarvitse mut kiitti vaa..

ja aika nopeesti tartteis ton koneen :)

mut en tiiö mitä tost puuttuu muutku koteo ja virta lähde
Junior Member

9 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta minun paketistani tosiaan jäi se DVD-polttaja pois, joten se on sen kolmisen kymppiä lisää. Näyttiksellä ei paljoa pelailla, mutta ostat sitten vaikka myöhemmin paremman jos ei tällä hetkellä rahaa ole tehokkaampaan.

Postikulut ovat vissiinkin kympin tienoilla.

Tuuletinta kotelossa ei taida olla, mutta tuon ei pitäisi lämmetä lähellekkään niitä lukemia, että kriittistä tarvetta muodostuisi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2007 @ 17:47

Member

5 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2007 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
thosrten taidan ottaa sun pakettis mutta toi su näyttis näyttää ottavan ddr3 muisti mitäs se tarkoittaa ja paljonko noiden kaikkien osion postikulut on? ja onko tuossa kaikki tarvittava, muuta kuin power kotelo yhdistelmä puuttuu
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ottavan? Kyseinen kortti käyttää Gddr3-muistia, ei siihen mitää tarvitse lisäillä, jos sitä meinasit?

lol
Member

5 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2007 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei seleevä laitan tuohon hyvä kotelon ja 420w powerin =P sopiiko se

AS-X-Discovery Black + 420W
http://www.multitronic.fi/index.php?setlang=fi
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2007 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
menee aika paljon yli sun budjetin... Jos ton hintasta koppaa ostat niin Antec P150, siinä on hyvä poweri, tuossa varmasti joku sekundapoweri
Mainos
_
__

_
widetrak
Suspended due to non-functional email address
_
19. toukokuuta 2007 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eehh 320e saa suunnilleen 8800 gts 320mb näyttiksen....

ja sillä rahalla pitäis ostaa hyvä kone ja perus näyttis.

aika vaikeaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2007 @ 18:32

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta konetta ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy