User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 19:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ei lähde päälle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttö ei lähde päälle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pablis
Newbie
_
18. toukokuuta 2007 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Eilen katoin leffaa plasmasta tietokoneella dvi-liittimellä. Tietokoneen oma tft sekos täysin kun laitoin piuhan takas koneeseen. Näyttö lähtee päälle mut menee sekunnin jälkeen valmiustilaan. Laitoin piuhan takas plasmaan ja tietokone toimi. Muutin reson tft:lle sopivaksi ja pistin piuhan takaisin monitoriin. Ei toiminut vieläkään. Pistin piuhan plasmaan, niin nyt ei tullut enään plasmaankaan kuvaa. Nyt oon oikesti tosi hajalla kun koneelle ois käyttöä. Mitä tapahtui? Oon tehnyt saman satoja kertoja ilman mitään ongelmia. Kiitos jo etukäteen.
pablis
Newbie
_
19. toukokuuta 2007 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran oon saanut tilannetta paremmaks, et näyttö toimii nyt analogisella piuhalla mutta ei dvi:llä. Oon hakenut uudet ajurit. Onko ehdotuksia vikaan?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ei lähde päälle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy