User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > häikkää bf 2:ssa...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Häikkää bf 2:ssa...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nouje
Junior Member
_
18. toukokuuta 2007 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu elikkäs tässä 3 päivää sitten postista tuli uusi kone. Asensin kyseisen pelin järjestelmänvalvojana ja tämän uusimman patchin (1.41). No kun olin asentanut itse pelin ja päivityksen niin kun menin peliin niin tiedoista näkyi, että versio oli jokin 1.1768... Olen yrittänyt asentaa pelin about 5 kertaan uudelleen mutta mikään ei tunnu auttavan. Jos jollain muulla olisi kokemusta/ratkaisua ongelmaani.

Tietokoneen speksejä:

Abit AB9 GuadGT
Asus Nvidia 8800GTS 320mb
2 x 1gt 800mhz buffalon muisteja
E6600 (vakio kellot)
Windows Vista Premium

Pertti Keinonen
miles_
Suspended due to non-functional email address
_
20. toukokuuta 2007 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nouje:
Juu elikkäs tässä 3 päivää sitten postista tuli uusi kone. Asensin kyseisen pelin järjestelmänvalvojana ja tämän uusimman patchin (1.41). No kun olin asentanut itse pelin ja päivityksen niin kun menin peliin niin tiedoista näkyi, että versio oli jokin 1.1768... Olen yrittänyt asentaa pelin about 5 kertaan uudelleen mutta mikään ei tunnu auttavan. Jos jollain muulla olisi kokemusta/ratkaisua ongelmaani.

Tietokoneen speksejä:

Abit AB9 GuadGT
Asus Nvidia 8800GTS 320mb
2 x 1gt 800mhz buffalon muisteja
E6600 (vakio kellot)
Windows Vista Premium
Luultavasti olet ladannut väärän patchin.
Lataa ja asenna tämä. http://largedownloads.ea.com/pub/patches..._Patch_1.41.exe

C2D E4500 @ 2.66Ghz w/ stock HSF | IP35-E | HD3850 256MB @ 759/949MHz | 2Gt DDR2 | 250Gt w/ WinXP Home | 1Tt w/ Win7 Ultimate 64
Member
_
20. toukokuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai ettei olisi Vistan vittuiluja?
Nouje
Junior Member
_
20. toukokuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vai ettei olisi Vistan vittuiluja?
Kaverilla sama ongelma Windows XP Pro:n kanssa.

Pertti Keinonen
Nouje
Junior Member
_
21. toukokuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin sanoo kun yrittää joinaa serveriin.

This server only allows players with unmodified content to join. Revert your version of Battlefield2 to the current official version to join.

e: typoo

Pertti Keinonen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2007 @ 09:39

Senior Member
_
21. toukokuuta 2007 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asennatko samalla Special Forcesin ja/tai boostereita (EF & AF)?
1.41 pätsi pitää olla viimeinen listalla, jonka asennat. Itse olen laittabut hieman yliampuvasti seuraavassa järjestyksessä:

1) Vanilla BF2
2) SF (päivittää pelin versioon 1.12)
3) 1.41
4) EF
5) AF
6) 1.41

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Nouje
Junior Member
_
21. toukokuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jejejeeeeeeee.... eipä tää ny oikee lähe skutaamaa ;/. Tuota deluxe editionii yrittelen asentaa... mutta v*****s menee. =/ no je. Kertokaa ny saa**na miten tän saa toimii... kyllä ruppee mennä hermot per**le. Saa**na uus kone ja kaikkee ja mikää ei toimi. VOI V**TU!!!!

je mo

vastauksii xD

e: VOI V***N TYPO!!!!!

Pertti Keinonen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2007 @ 12:14

Senior Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyppäs tsekkaamassa tämä linkki <KLIK>

Siellä on juttua tuosta Vista+BF2:sta. Onko sinulla nk. vanilla BF2 + mahdollisesti SF ja boosterit, Complete Edition vai Deluxe edition?

Tuossa vielä virallinen asennusjärjestys:

Lainaus:

1) Install Battlefield 2 Note: If you have the Battlefield 2 Deluxe pack, install and skip to step 3.
2) Install Battlefield 2: Special Forces.
3) Install the 1.41 full patch.
4) Install Battlefield 2: Armored Fury.
5) Install Battlefield 2: Euro Force.
6) Install the 1.41 full patch once again.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2007 @ 05:58

Nouje
Junior Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Onko sinulla nk. vanilla BF2 + mahdollisesti SF ja boosterit, Complete Edition vai Deluxe edition?
Itsellä on tuo Deluxe edition. Kun kaverilta löytyy tuo normi bf 2 (ei deluxe, complete...), kokeilin asentaa sillä. No kaikki näytti menevän hienosti kun löytyi uusi vika. Peli heittää Windowsiin n. 58-59% kohdalla kun yrität joinia serveriin. Tuota Special Forcessia ei tarvitse asentaa, sen voitte unohtaa.

Pertti Keinonen
nonii
Junior Member
_
23. toukokuuta 2007 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullahi on vikkaa ton bf2 deluxe kanssa
toimii iha muute oikee mutta sitteku meinaan mennä pelaa single playeria nii tullee siihe että start server ja jämähtää siihe....ei auta mikkää muuku reset nappula

Amd athlon 3500+@2450Mhz
Asrock 939Dual-Sata2
Sapphire x1950pro 256mb, GPU 635MHz,Memory 716MHz
2*512mb ddr400
Fortron 350W
Member
_
24. toukokuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla se vista siinä xp sopivuustilassa? G00gle voi myös auttaa :P
Nouje
Junior Member
_
24. toukokuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerroppas miten saisin tuon xp sopivuustilaan? Täältä kysyn koska en osaa käyttää googlea enkä aivoja.

Pertti Keinonen
Senior Member
_
25. toukokuuta 2007 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistin tuossa linkin ohjeisiin jo aikaisemmassa viestissäni. Katsoppas tuo 22. päivä lähettämäni viesti ja klikkaa kohtaa jossa lukee <KLIK>.

Eihän näitä vastauksia kannata tietenkään lukea...vai?

Nouje
Junior Member
_
25. toukokuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noo.. eihän tuo toiminut xp sopivuustilassa, kaatu aina siinä 58% tai 59% kohdalla.

Pertti Keinonen
Junior Member
_
25. toukokuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä olen jo vähän aikaa pähkäilly että onko totta ettei BF2:ssa ole suomalaisia servuja? Xfirellä ja ASElla ja itse pelissä olen etsinyt mutta en ole löytänyt. Mitään filttereitä ei ole ollut päällä.

E: Niin ja mulla on ongelmia tuon päivityksen kanssa.
Oon ladannu sen 1.41 patchin mutta kun sen käynnistää se sanoo ettei muka löydä BF2 kansiota. Patchi on siellä BF2 kansiossa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2007 @ 10:33

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
25. toukokuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meneppäs Game Monitorin sivulle. Sieltä löytyy suomalaisiakin ranked servuja. Tosin pelaajamäärät tuntuvat olevan, ainakin niinä aikoina kun minä pelaan, melko vähäisiä. Niinpä pelaan plajon Gotlandin servuilla.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > häikkää bf 2:ssa...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy