User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 20.5.2024 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliittipuolen digibokseista > txiax multi block
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Txiax Multi Block
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Make..
Junior Member
_
20. toukokuuta 2007 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!
Olen asentamassa Triax TD 110 lautasta ja siinä olevaa Multi Blockia. Asennuspaikka on Tampereen lähellä (Hämeenkyrössä).
Tarkoitus on vastaanottaa kanavia satelliiteista Thor, Sirius, Hot Bird ja Astra.

Olen saanut LNB 1:stä näkyyn Thorin ja siihen kaikki on sitte on jäänytkin... Toisten mikropäiden liikuttelu puomilla ei auta.
Mitenkä mun pitäisi suuntaus suorittaa että saan kolme muutakin satelliittia näkyyn ja mikä on oikea korotuskulma kyseisellä paketilla ja paikkakunnalla? Kumpi mikropää puomissa on korkeammalla Thor LNB 1 vai Astra LNB 4?
r2d2
Newbie

2 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2007 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä ohje löytyy http://www.kemppi.org/dokkarit.html sieltä löytyy selkeät ohjeet miten ne mikropäät asetetaan.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliittipuolen digibokseista > txiax multi block
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy