User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 01:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > warrock lentokoneet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Warrock lentokoneet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Atte_Boy
Suspended due to non-functional email address
_
21. toukokuuta 2007 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin että miten sen warrokissa saisi siinä kun on lentokoneessa niin laitettua kun lentää että se on ensimmäisestä persoonasta koska se olisi varmaan niin helpompaa lentää sitä lentokonetta ja ps. miten siinä voi lukittaa ke lentokoneen ja helikopterin ohjukset mutta enemmän haluaisin tietää miten pystyisi siinä lentokoneessa olla niin että näkee kaiken lentokoneen sisältä auttakaa minua :DDDD
Member
_
21. toukokuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
v:llä saa säädettyä kuvakulmaa ja shiftistä lukittee ohjukset

E: mikä lvl menossa? itse kyllästyin peliin 10lvl bugien takia ja aloitin xiittaamisen :9

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2007 @ 17:02

Atte_Boy
_
22. toukokuuta 2007 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooo huomasinkin heti kun menin pelaan sitä niin aloin painaa kaikkia nappuiloita niin kyllä sit opin sen :DDD mut mun ukkelin leveli on 11levelinen sun????? ja sen nimi on attepatte9
Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se oli lvl 10, kunnes otin bannit tuon pelin paskuuden ansiosta. Nyt hakkeroin vielä silloin tällöin
Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vahinkoposti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2007 @ 12:33

Atte_Boy
_
23. toukokuuta 2007 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten voikko kertoa joitain koodeja :DDDDDDD
kovamies
_
14. kesäkuuta 2007 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minkä takia kaikki kamut (suomalaiset) hakkeroivat ja eikä kerro muilla?
onko Tyhmää jos hakkeroi Se on oma mielipie!
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. kesäkuuta 2007 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos pelissä käyttää koodeja niin sehän on merkki että ei osaa sitä, koska tarvitsee koodeja pärjätäkseen. Näin minä olen asian ajatellut.

lol
kovamies
_
15. kesäkuuta 2007 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga:
No jos pelissä käyttää koodeja niin sehän on merkki että ei osaa sitä, koska tarvitsee koodeja pärjätäkseen. Näin minä olen asian ajatellut.

Olen minäkin ajatellut samaa? mistä niitä saa onko ite jotekin hakkeroinut koodit vai onko se joku nappi
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. kesäkuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän noita googlettamalla löydy jos jaksaa etsiä.

lol
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2007 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt hieman poikkean asiasta. onko tämä samanlainen ilmais peli kuin americas army? jos on mistä ladata, jos ei niin mikä on hinta karkealla arviolla?

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > warrock lentokoneet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy