User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 11:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > muisti kysymys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muisti kysymys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 1024 (tai jotain tommosta) RAM muistia (en muista minkälaista..)
ja FreeRAM näyttää aina että 580-650 on vapaana. Eli mistä johtuu?
Näytönohjain: Club-3d 7600GS 256MB
eli viekö toi näytönohjain ton verran muistia?
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2007 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki ohjelmat mitkä on päällä käyttää muistia!

alt+ctrl+del <-- tuolta näet miten paljo mikäkin prosessi käyttää muistia

Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllähän mä sieltä oon katsonu.
Firefox vie tällä hetkellä 90 000kt muistia.. mutta silti, muistia on jotain 650.
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. toukokuuta 2007 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Näytönohjain: Club-3d 7600GS 256MB
eli viekö toi näytönohjain ton verran muistia?

Ei. Tuo 256MB on tuon näytönohjaimen oman muistin määrä, jolla ei ole mitään tekemistä tietokoneen RAM-muistin kanssa.

lol
Senior Member

5 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2007 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinulla on muistia 1024 josta on tällähetkellä käytössä 374 ja valmiina varalla 650 jos teet jotain.
Yleensä noin puolet on käytössä idlenä.
Riippuu ihan käynnissä olevien ohjelmien määrästä ja muistinkäytöstä.
Mainos
_
__

_
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tota, mitä mä nyt oon tuolta tehtävienhallinnasta kattonu noita prosesseja nii siel on jotain 18 F-Securen prosessia mitkä vie yhteensä about 130Mb muistia. Onko normaalia? Ja jos niit on tavallista enemmän nii onko mitään tapaa vähentää niitä, ettei ne veis niin paljon muistia? Pelit nimittäin lagaa aika pahasti ja epäilen muistia, koska netti on 10/1Mb, näyttis on kyllä enemmän kun tarpeeks hyvä kyseistä peliä pyörittämään ja prossusta lähtee 3200MHz ja 1Gb muistia (Tilasin juuri uuden koneen, että tää lähtee sit myyntiin tai jotain mutta täs pitäis viel pari viikkoa kestää :D). Täs pari kuvaa tän hetkisistä prosesseista ja muistin käytöstä yms:

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > muisti kysymys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy