User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 13:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > red steel
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Red steel
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BIGdane
Member
_
28. toukokuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen siinä vaiheessa menossa tätä peliä että olen vasta pelastanu sen yhen ukon ja nyt pitää ottaa tehtäviä siltä akalta ja vähän nuoremmalta ukolta. Akan tehtävän(piti pelastaa geisha tyttöjä tjtn. 2 ryhmää)oon tehny ja sitten oon tehny myös sen toisen jossa piti kiivetä ylös torniin ja vakuuttaa kolmannelle ukolle että tokai on pettäny ne. Ja nyt kun oon tehny nuo kaks niin ne ei anna muuta kuin sen saman tehtävän uuestaan. eli kaks kysymystä:

1. Pitääkö niitä tehtäviä tehä uuestaan että saa toisia tehtäviä vai mitä ihmettä? tässähän on se joku respect lvl juttu.
2. hyväksyin sen saman tehtävän jossa pitää vakuuttaa se ukko niin saako sitä peruttua mitenkään?

Ja sori kun en nyt muista noita nimiä, koska ne on tommosia aasialaisia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > red steel

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy