Mmorpg, ei löydy
|
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2007 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen todennut että en löydä mitään mmorpg peliä jota jaksaisi pelata. Oon testannu varmaa jokaisen pelin sivulta mmorpg.com (ilmaiset) Aina on jotain valittamista, yleensä krafiikka on niin kökköä että ei viitsi katsoa. Ainoa hyvä tähän asti on ollut silkroadonnline mutta siinä on niin huonot tehtävät että monenviikon mättämisen jälkeen loppuu innostus. No kk maksullisista peleistä olen vain wowia pelannut, se oli hyvä mutta rahat loppuivat. Onko mitään ilmaista / semmoista jonka voi kerran ostaa ja pelata sitten ilmaiseksi, mitä suosittelette. Krafiikka ja tehtävät sais olla kunnollisia. Vai pitääkö pelata vain fps pelejä.
|
Member
|
28. toukokuuta 2007 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku kaveri kehunu Rappelzia. Ite en ole kokeillu, mutta jos et oo sitä vielä kokkeillu, ku en tiiä tota mmorpg.comin tarjontaa.
http://rappelz.gpotato.com/
Mulla ei nyt toiminu tuo sivu, mutta jos on vaan väliaikaisesti.
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2007 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeiltu on, krafiikka oli melkeen huonompaa kuin runescapessa joten nauroin vaan, ei tuommoista voi pelata. En kyllä nähnyt mitään vastaavaa kuin screenshoteissa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2007 @ 19:51
|
Member
1 tuotearvio
|
29. toukokuuta 2007 @ 05:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tule nyt muita pelejä, kuin Guild Wars mieleen. Kyseinen peli on siis kuukausimaksuton. Se tosin ei ole täysiverinen mmorpg, mutta kannattaa kokeilla, sillä ensimmäinen osa ei maksa paljoa.
Kauhukuormaaja
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
29. toukokuuta 2007 @ 08:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitäkin on kokeiltu, puutteellista oli mielestäni se että ulkopuolella pääset mättämään "yhdessä" vain partyssa ja maksimi lvl määrä on 20 joka on liian pieni. Pitäisi varmaan kokeilla uudestaa onkohan siitä jotain triaalia ?
|
Member
|
29. toukokuuta 2007 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fooley: Joku kaveri kehunu Rappelzia. Ite en ole kokeillu, mutta jos et oo sitä vielä kokkeillu, ku en tiiä tota mmorpg.comin tarjontaa.
http://rappelz.gpotato.com/
Mulla ei nyt toiminu tuo sivu, mutta jos on vaan väliaikaisesti.
itse olen kokeillut Rappelz peliä uutena mutta ei ollut kehumista, totta se sitten riippuu mausta :)
Intel C2D E6750 @ 2.7ghz | 3 Gb ddr2 667mhz | Nvidia 7950GT 256mb | Intel DG33FBC | Nexus Breeze 400 | NX-4090 | Seagate 320gb | Philips 190S | Windows Vista

|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
29. toukokuuta 2007 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Krafiikka ja tehtävät sais olla kunnollisia.
http://www.bat.org/bat.php
Voi näitä nykyajan "rafiikkka on kaikki kaikessa" ihmisiä...toista se oli kun minä olin nuori...rafiikkkaa vain kuviteltiin. :D
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
29. toukokuuta 2007 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
en voi käsittää kuinka jotkut ihmiset eivät osaa arvostaa jotain peliä jos se ei näytä hyvältä! shame on you. Pelattavuus on tärkein (ja juoni jos sellaista on) ja musiikki on myös tärkeää...Viimeisenä mitä itse tarvitsisin peliltä on itse grafiikka..
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2007 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
No yleensä roolipeleissähän juonena on mättää porukkaa niin paljon että naamarepeää :D Sen takia pitäisi tehtävien olla mielenkiintoisia tai sitten krafiikka sen tasoista että sitä kehtaa katsella. Itse pidän roolipeleistä vain krafiikan takia. Se vaan on siistiä katsella maisemia :D Yleensä ei edes ole juonta ja musiikki on samaa pauhausta joten mp3 peittävät sen. Näin vaativa kun olen on pelin löytäminen lähes mahdotonta. Wow olisi ollut hyvä jos rahaa olisi riittänyt...
|
mufasalol
Member
1 tuotearvio
|
30. toukokuuta 2007 @ 09:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2007 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Etsinkin mmo:ta ja yksinpelinä kyllä oblivion hakkaa..
|
mufasalol
Member
1 tuotearvio
|
30. toukokuuta 2007 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Oot jäänyt paljosta paitsi jos mielestäsi oblivion hakkaa vanhat kunnon rogueliket muussa kuin grafiikassa...:P
Mutta tosiaan ei taida kyseisillä kriteereillä löytyä sulle peliä ollenkaan. Jos ei kerta saa "kk-maksua" olla, ja grafiikoiden ja juonen pitää olla hyvä, niin en usko että on olemassa mitään.
Tai oletko kokeillut anarchy onlinea? Ei kyllä mikään kovin kehuttava peli ja taitaa olla kuolemassakin jo, mutta kai ilmainen ja grafiikat ihan ok.
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2007 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
No kk maksuakin voin harkita jos siihen saa peliaikakortteja, koska netissä maksaminen ei onnistu. Anarchy onlinessa pitää mättää johonki lvl 230 asti ja sitte alkaa vasta mähinä joten harvinaisen tylsä peli. Myöskään krafiikka nyt ei päätä huimaa ja sehän on joku sci-fi peli ei fantasia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2007 @ 15:24
|
mufasalol
Member
1 tuotearvio
|
30. toukokuuta 2007 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti shnigi: No kk maksuakin voin harkita jos siihen saa peliaikakortteja, koska netissä maksaminen ei onnistu. Anarchy onlinessa pitää mättää johonki lvl 230 asti ja sitte alkaa vasta mähinä joten harvinaisen tylsä peli. Myöskään krafiikka nyt ei päätä huimaa ja sehän on joku sci-fi peli ei fantasia.
Jaa en tiennyt että pitää fantasia olla. Sitten taitaa olla vaihtoehdot vielä tiukemmassa :P noi scifi mmorpg:t on kyllä ihan hyviä, mutta kuka tykkää kuka ei. Ja totta tossa AO:ssa on ihan järkyttävästi noita leveleitä, ei kukaan jaksa alusta alottaa tollasta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2007 @ 19:40
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
31. toukokuuta 2007 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei genrelläkään ole väliä jos on hyvä peli, mutta semmoista ei kyllä mistään löydy :/ pistäkääs lisää ehdotuksia :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2007 @ 10:09
|
Senior Member
|
31. toukokuuta 2007 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse pelaan Guild Warsia, joka jo mainittiinkin, eikä mielestäni maksimilevel 20 ole liian matala. On otettava huomioon että pelin levelikatto on tasapainosyistä noin suhteellisen alhainen (PvP tärkein syy). Maksimitason saavuttamisen jälkeen, mikä tapahtuu kyllä suhteellisen nopeaa, löytyy kyllä ehdottomasti tekemistä. Itsestäni tuntui vasta sitten kun pääsin mukavan oloiseen kiltaan ja Allianceen että nythän tämä vasta hauskaksi muuttuikin. Mukavan porukan kanssa on mukava pelata. Plussapuoliksi ehdottomasti myös komea grafiikka sekä kuukausimaksujen poissaolollaan loistaminen.
Trialia et saa noin vaan hankittua, joskin jokainen pelin ostaja saa yleensä mukana kipaleen tai pari Trial-keytä jotka voi lahjoittaa kaverille testaamista varten. Itselläni ei moista harmi kyllä enää ole.
Lisää "end-game - sisältöä" on luvassa ihan piakkoin kun ensimmäinen oikea lisälevy Guild Wars-sarjaan on tarkoitus julkaista tämän vuoden kolmannella neljänneksellä (luultavasti alkusyksystä) joka on tarkoitettu juuri heille jotka ovat jo läpäisseet jonkun kampanjan ja heistä tuntuu että tekeminen loppuu kesken. Alkutietojen mukaan sen on tarkoitus olla pääosin instance-tyylistä mättämistä. ANet myös puurtaa Guild Wars 2:sen kimpussa joka julkaistaan joskus 2008-2009, sen on tietääkseni tarkoitus olla erittäin paljon vapaampi pelimaailmansa puolesta.
Muita ideoita ei itseltäni tule, Silkroadia olisin varmaan ehdottanut (en ole kokeillut mutta tuntuu olevan suhteellisen suosittu) mutta kerroit jo kokeilleesi ja pettyneesi.
Edit: mitä Cob92 sanoi on osittain täyttä totta, muistuu mieleeni Playstationilta FF VII, joka oli melko karua 3D-grafiikkaa mutta juonellisesti ja pelillisesti se oli täyttä kultaa. Yksinkertaisesti. Aina se ei ole grafiikka mikä merkitsee ;)
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2007 @ 12:03
|
Mainos
|
  |
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
31. toukokuuta 2007 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitänee sitten ostaa tuo gw kun maksaa vaan 30e enää ja kun kaikki sitä vielä suosittelee. Tosin jos joku vielä jotain keksii niin ehdotuksia vaan. (Silkroadhan oli loistava peli mutta questit surkeita.)
|