User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mani admin plugin komennot (apua tarvitan pian jos mahdollista.)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mani Admin plugin komennot (apua tarvitan pian jos mahdollista.)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
29. toukokuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten pystyn lisämään komentoja mani admin plugiin.
Olne bindannut k nappulan admin komentoja varten niin miten pystyn lisäämään niitä komentoja sinne lisää.
Esim. pystyn antamaan healthia jollekkin lisää tai jonkun aseen.
Jos soku pystyisi laittamaan esimerkin miten tämä tapahtuu.
Toivottavasti ymmärsitte.
:D
Sitten kun teen palvelimen source dedicated serverillä niin ilman palomuuriakin kaverit sanovat että palvelin ei vastaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2007 @ 04:59

Newbie
_
30. toukokuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pääsetkö itse servulle? ellet niin lisää sen käynnistysrimpsun loppuun -ip (oma ipsi) -port 27015 sillä pitäisi toimia, nyt mulla on itsellä sellainen vika että servuni näkyy vain LANissa :(
manin sivuilta luulisi löytyvän ohjeita noihin komentojen lisäyksiin
Member
_
30. toukokuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pääsen servulleni.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2007 @ 13:00

Newbie
_
30. toukokuuta 2007 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps eli sulla on ilmeisesti sama ongelma kuin mulla eli servu näkyy jostain syystä LANissa, oon yrittäny selvitellä syytä mutta ei vielä ole onnistunut.. Lataa HLSW löydät googlettamalla ja siihen sitten servusi osoite ja katso onko se LAN, tolla ohjelmalla on muutenkin hyvä hallita servua, annat vaan rcon salasanasi sille.

http://metamod.org/index.html
http://metamod.org/plugins.html

tuolta löydät paljon plugineja mistä luultavasti löytyy mitä etsit ja noita metamod plugineja saat hallitua helposti tolla hlsw ohjelmalla
Mainos
_
__

_
Newbie
_
30. toukokuuta 2007 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja sillä hlswllä pitäisi pystyä vaihtamaan että servu näkyy lanissa/internetissä, itse en kyllä saanut toimimaan.. :(
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mani admin plugin komennot (apua tarvitan pian jos mahdollista.)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy