User Käyttäjä Salasana  

tiistai 9.9.2025 / 22:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > avi xvidiksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Avi Xvidiksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lehtis
Newbie
_
30. toukokuuta 2007 @ 05:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Olen tässä jonkun aikaa miettinyt miten saisin monta .avi tiedostoa muutettua kerralla Xvidiksi?
Yhden osaan muuttaa mutta onko olemassa mitään ohjelmaa jolla voisi konvertoida .avin xvidiksi subien kanssa?
Senior Member

10 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2007 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
onko olemassa mitään ohjelmaa jolla voisi konvertoida .avin xvidiksi subien kanssa?
Tuolla ohjeella minä olen toteuttanut tuon.

EDIT: Tuossa on AD:n oma opas.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2007 @ 09:06

Lehtis
Newbie
_
30. toukokuuta 2007 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Selitin hieman epäselvästi mutta tarkoitin lähinnä monen tiedoston samanaikaista konvertoimista. Virtualdubmodia olen käyttänyt aikasemminkin, mutta sillä onnistuu vain yhden tiedoston konvertoiminen kerrallaan(?).
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2007 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kappas!

Minulla sattui olemaan tuommoinen kun "imtoo mpeg encoder 2.0" -ohjelma, joka taitaa tuon muutoksen; ja viellä niin monta videota kerrallaan kuin haluat.

Kyseisen ohjelman 3:s verison voit ladata tuolta.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > avi xvidiksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy