User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 21:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > panasonic th42pv60 vs. sony kdl40w2000
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Panasonic TH42PV60 vs. Sony KDL40W2000
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maru_82
Newbie
_
1. kesäkuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro

Olen ostamassa uutta televisiota ja kaipaisin vähän apua valinnassa.
Olennainen asia on, että TV toimii PC:n / Xboxin kanssa(skaalaukset ym.)Vahvistin ja digiboxsi tulisi tietenkin olla kytkettynä.
Pistäkää vähän kommenttia mitä kantsii hankkia, kiitos

Terv. Matti
Junior Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Itsellä on tuo panasonic ja olen ollut tosi tyytyväinen. Käytän sitä myös Xbox 360 kanssa ja toimii hienosti. Toki ei tuo Sony:an huono ole, mutta itse päädyin kuitenkin tuohon panasoniciin.
Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2007 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täälläkin sama pana käytössä ja PS3 on tuorein hankinta joka on ruudussa kiinni. Kannettavaakin tulee välillä käytettyä piuhan nokassa ja eipä ole vielä moitteen sanaa löytynyt.

Sonykin on varmasti hyvä kampe, mutta Panasonicia suosittelen omien hyvien kokemusten pohjalta.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > panasonic th42pv60 vs. sony kdl40w2000

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy