User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.11.2024 / 17:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30plus c ja dvbviewer
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
anysee E30plus C ja DVBViewer
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mdmd
Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin juuri anyseen E30 C plus digikortin.

Hyvin tuntuu pelittävän omalla Viewer-ohjelmallaan Vistassa ja XP:ssä.

Miten saisin DVBViewerin myös toimimaan XP:ssä. Ohjelma ei toimi Vistassakaan. Ilmeisesti jostain pienestä asetuksesta kiinni?

Kun käynnistän DVBViewerin, niin tulee vain virheilmoitus:

"Ei laitteita käytössä!"

Kaikki ajurit jne. pitäisi olla kunnossa.

DVBViewer on maksettu versio.
TeHe
Newbie
_
2. kesäkuuta 2007 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla lähti ennen Anysee E30 C Plus DVBViewerin kanssa toimimaan XP:ssä kun ensin olin kerran käynnistänyt Anysee Viewerin. Da_Silva laittoi toisessa threadissa
( http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/9/408777 ) linkin ajureihin jotka auttoivat minulla siihen ongelmaan.
( http://194.100.210.250/files/20290.zip ). Nuo kun asensin niin DVBViewer osaa käyttää Anyseetä ilman oman Viewerin käynnistämistä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2007 @ 05:17

eijeih
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TeHe:
Minulla lähti ennen Anysee E30 C Plus DVBViewerin kanssa toimimaan XP:ssä kun ensin olin kerran käynnistänyt Anysee Viewerin. Da_Silva laittoi toisessa threadissa
( http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/9/408777 ) linkin ajureihin jotka auttoivat minulla siihen ongelmaan.
( http://194.100.210.250/files/20290.zip ). Nuo kun asensin niin DVBViewer osaa käyttää Anyseetä ilman oman Viewerin käynnistämistä.

Terve, Hede !
Mä oon polttanut kaikki mahdoll. päreet ton Twinhan'in kortin kanssa. Vaihtoehdoksi myyjä tarjonnut, ilman takuuta toimivuudesta,jotakin Anysee'n korttia USB - liitännällä. Miten on ? Kandeeko ? Kaapeliverkko ainoa mahdollinen, joku AINAcom , en tartte maksukanavia , Win XP, muuta ns. pakollista pitää olla ?
Tv : Tyhmä ku saapas
eijeih
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2007 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi, piti olla Tehe.
Eli samat kysymykset.

Tv : Tyhmä kun saapas.
Moderator

5 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eijeih, suosittelisin opettelemaan edit-toiminnon käyttöä edellisen kaltaisissa asioissa.
TeHe
Newbie
_
6. kesäkuuta 2007 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole muista korteista kokemusta, mutta kyllä toi Anysee E30 C Plus on mulla toiminu hyvin Soneran kaapeliverkossa. DVBViewerin kanssa vielä parempi kuin Anysee Viewerin. On vielä noilla uusilla ajureilla pieniä ongelmia. Esim DVBViewerissä oleva recording service ei osaa käyttää boksia ilman DVBViewerin kertaalleen käynnistämistä, mutta kyllä näiden kanssa oppii elämään. Joillakin on ollut forumeiden mukaan ongelmia signaalin voimakkuuden kanssa mutta ei ainakaan minulla ole mitään oireita.
Anyseen omaa Vieweriä olen käyttänyt niin vähän etten osaa siitä oikeastaan mitään mainita.
Eli omien kokemuksieni mukaan voin suositella jos et tarvitse maksukanavien katselua/tallennusta.
Koneen vaatimuksista löytyy tuolta http://www.anysee.fi/laitteistovaatimukset.html
mdmd
Member
_
6. kesäkuuta 2007 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli DVBViewerin pitäisi toimia anyseen E30 C digikortilla (usb)?

Kun neuvoitte, että anyseen oma katseluohjelma pitää kerran käynnistää niin tarkoittaako tuo sitä, että anyseen oma katseluohjelma pitää olla päällä samalla kun käyttää DVBVieweriä?

Tuskin kaksi katseluohjelmaa voi toimia samaan aikaan vai voiko? Eihän kyseessä ole kuitenkaan kaksoisvastaanotin tmv.

Riittääkö, että DvbVieweriin asentaa edellä mainitun ajurin (joka on vanhempi kuin anyseen uusin ajuri) ja että hakee kanavat paikoilleen ja valitsee DVBViweristä hardwareksi juuri anyseen laitteen vai pitääkö muitakin asetuksia muuttaa?

Ihmettelen vaan miksi en ole saanut DVBVieweriä toimimaan, vaan edelleenkin ohjelma ilmoittaa ettei laitetta ole asennettu, kun ohjelman käynnistää.

Kun alan etsiä kanavia (olen asettanut asetuksista mielestäni kaikki kohdat oikein eli kaapeli, taajuus, QAM, jne), niin tulokseksi tulee nolla ohjelmaa löytynyt.

Anyseen omalla katseluohjelmalla kanavat näkyy jne. mutta ohjelman kömpelyys hieman ärsyttää.
TeHe
Newbie
_
6. kesäkuuta 2007 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä minulla ainakin toimii Soneran kaapelissa USB Anysee DVBViewerin kanssa. Mikä kaapelioperaattori on kyseessä?

Ei tarvitse olla Anyseen oma Vieweri päällä samaan aikaan DVBViewerin käytön kanssa, eikä taida edes toimia siten.
Oletko valinnut DVBViewerin asetuksista Anyseen ensisijaiseksi? Ja aina uusien ajureiden asennuksen yhteydessä Anysee irti koneesta, kaikki vanhat driverit pois XP:n control panelin kautta, uudet ajurit asennetaan koneeseen ja vasta sitten Anysee kiinni USB:in.

Ainakin minulla näyttää 20290.zip paketista löytyvillä ajureilla uudempaa päivämäärää kuin anyseen omilla sivuilla oleva.

Ei nyt tule yhtäkkiä muita asetuksia mieleen mitkä DVBViewerissä voisivat vaikuttaa.
Moderator

5 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mdmd:

Ihmettelen vaan miksi en ole saanut DVBVieweriä toimimaan, vaan edelleenkin ohjelma ilmoittaa ettei laitetta ole asennettu, kun ohjelman käynnistää.

Mene DVBViewerin asetuksista kohtaan Laitteet ja etsi laite. Tämä edellyttää, että BDA-ajurit ovat asennettu koneellesi.
eijeih
Junior Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Ilmolle. Yritän väsätä sen tzxt :n vielä tänään tänne osioon..........
mdmd
Member
_
7. kesäkuuta 2007 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tehnyt seuraavat toimenpiteet, jotta DVBViewer voisi toimi XP:ssä anyseen kanssa.

1. Poistanut Anyseen ajurit ja ohjelmat.

2. Irroittanut Anyseen usbin tietokoneesta

3. Asentanut vain alla olevat xp:n ajurit tästä paketista:

http://www.anysee.fi/downloads/E30_C_Plus_121.zip

Olisiko pitänyt asentaa myös anyseen oma viewer?

4. käynnistänyt DVBViewerin jonka jälkeen Ei laitteita käytössä! -ilmoitus

5. Olen valinnut ohjelma laitelistasta anyseen

6. olen yrittänyt etsiä kanavia oikeilla tiedoilla (taajuudet)

tulos on nolla
mdmd
Member
_
8. kesäkuuta 2007 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos paljon kaikille avusta.

Vika löytyi vahingossa.

Minulla oli koko ajan väärä käyttäjätunnus, jota DVBViewer kysyy ohjelmaa käynnistettäessä.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei asennusohjelma edes käynnisty, kun valittaa, että laite ja driverit ensin. Anysee 30C+ on käytössä ja aasennettuna.

Mitä teen väärin? Ei se asennusohjelma mitään kysele,

Katselija Turun KaapeliTV + VU+ + Win10 64 bit + Saunavisio
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille) 550 3. huhtikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30plus c ja dvbviewer

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy