uus kovalevy ei tunnistu!
|
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
5. kesäkuuta 2007 @ 21:11 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkäs mikä olis sellai mahollisimman kestävä kovalevy? ja tietenkin halpa! meinasin jotai tos 200gt pintaan sen koon.. ja tietenki mielelläään hiljanen mutta se ei oo se ratkasevin varmaanakaan vaa sen että se kestää(nyt kun tässä vara koneessa on tollai mawtorin kovo niin sehän on niin sukka että ei anna enää tietoa ulos ja on hikee 4v vanha)! ja millasella liitännällä? ide?serial-ata?serial-ata2? emo on tollanen:Asus A7V8X-LA (kelut) eli hp:n pakettikoneen emo..
itte meinasin jotai tollasta.. mitä ootte mieltä?
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=26432
|
Member
|
6. kesäkuuta 2007 @ 07:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Serial ata kannattaa ottaa. Serial Ata2 toimii myös serial ata1 joten voit ottaa vaikka Sata2. Ja kyllä kai tuo Samsung spinpoint on hyvä kun sitä on niin paljon kehuttu.
Tuo Samsungin kovo Serial ata 2 on euroa kalliimpi :P
Edit: Hintakori ei suostunu äsken toimiin. Kokeillaan uudelleen http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=61110
Intel Pentium D 805 2,66ghz (3,0ghz), Asrock 775i65G, Dual Channel 2x512mb DDR400, GeForce 6200, Creative SB Live! 5.1
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2007 @ 07:52
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
6. kesäkuuta 2007 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. kesäkuuta 2007 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
sitä western digitalin 320gb kovoa. itellä on sellainen, on hyvä ja hiljainen.
a mon avis
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
6. kesäkuuta 2007 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
kumpi noista? ja mitäs muut on mieltä.. itellä on tollai westernin kovo mut se pitää kauheeta raksutusta.. että onko noi sitte hiljasempia?:D
|
juggeli
Member
|
6. kesäkuuta 2007 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Samsungin T166 ja Western Digitalin AAKS sarja taitavat olla kaksi parasta tällä hetkellä. Noista kahdesta on kyllä sama kumman ottaa koska ovat niin tasaväkisiä eli ottaa halvemman. Itse hommasin juuri WD:n 500GB AAKS levyn kun halvalla sain ja olen todella tyytyväinen ostokseen.
Powered by Apple
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
7. kesäkuuta 2007 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
selvä kiios kaikille avusta.. ostan sitten luultavasti tuon samsungin kovon, kuhan tässä nyt ekana pääsen vähän vertailemaan mitä nää maksaa täällä lahen kaupoissa ja sit mitä netissä..:)
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
voittekos selventää vielä nopeesti että tukeeko toi mun emo sata 2 kovoja? siis et onko siin tuki vaa sata 1:kköselle vai miten? ja jos on vaa sata 1 niin toimiiko siis toi sata 2 siinä silti?
|
kevo85
Member
|
26. kesäkuuta 2007 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimii.
all u need is space <hdd''s 60gb, 160gb, 320gb and 1000x dvd-r 4.7gb>
|
Senior Member
|
26. kesäkuuta 2007 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jupsu: voittekos selventää vielä nopeesti että tukeeko toi mun emo sata 2 kovoja? siis et onko siin tuki vaa sata 1:kköselle vai miten? ja jos on vaa sata 1 niin toimiiko siis toi sata 2 siinä silti?
Se kovalevy jumpperoidaa siihen hitaampaan tilaan niin toimii, mukana tulee ohjeet. Itselläni ollut nyt vuoden verran tuommonen p120 samsungi, eikä se vielä ole ainakaan hajonnut ;) Ei pidä muuten kauhian kovaa meteliäkään tuohon maxtoriin tai hitachiin verrattuna.
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:58 |
Linkki tähän viestiin
|
no tilasin ny ton t166 sarjan 320gt kokosen kovon! toivotaa et se o mahd pitkä ikäi..:D
mite on ku tein tänää tilauksen joiskus kolmelt päiväl ja nyt tuli tuote mikä ois viel saatava samaa syssyy onkohan se lisäys viel mahollista?
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2007 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
no ny tuli uus kovo ja laitoin sen kii koneesee mut kone ei suostu tunnistamaan koko kova levyä.. bios sanoo et ei oo kovoo ollenkaa samoin ku asentaa winukkaa niin se kysyy et mihis asemalle laitetaa ja siin ei oo mitn..:S et mites sen sais toimii?!
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
4. heinäkuuta 2007 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
tietäskö joku ku olis kiva saada kone kuntoon vielä ku on mahis palauttaa toi kovalevyki jos ei sovikkaa mun koneeseen!? en oo voinnu mitenkää tota laittaa siihe hitaampaa tilaa ku levyn mukana tuli tasan yks lappu ja siin ei puhuttu mun mielestä mitään siitä sata 1/2 jutusta..
EDIT: onkohan toi kovo jo valmiiks rikki, ku se on nyt joku 3 kertaa suostunnu niinku tunnistumaan mut silloki ku tunnistuu ni hetken pääst kone heittää blue screenii.. ja muutenki se on ton kovon kiinnilaiton jälkee heitelly blue screenii vähä välii..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2007 @ 18:40
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2007 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
en tiiä tuleeko kohta jäähyä muttaku kukaan ei näytä vasstaavan. elikkäns nyt oon vähän kokeillu tota kovoo toiseen koneeseen ja toimii siinä ku unelma.. et mitä helvettii.. eikö se sitte toimi tossa mun hp:n koneessa vaikka siinä ainakin on paikat mihin toi liitin sopii mut ei niinku toimi mitenkä?! oisko toho jostai saatavilla bios päivitystä tohon hp pavilion t749.fi koneeseen tai mikä voi auttaa et sen sais toimimaan sen sata kovalevyn.. nakertaa vähän ku ostin sen ja nyt ei suostu yhteistöhön kun tolla mun toisella koneella.. sillä ei oo mitään ongelmaa.
|