User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css koodi on pöllitty!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CSS koodi on pöllitty!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
7. kesäkuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CSS koodi on pöllitty. olen OSTANUT pelin.

MITÄ TEEN?
MISTÄ SAAN UUDEN KOODIN?
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2007 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CSS? Opettelet sitten toisen kielen.

Ja itse asiaan. Eli Counter-Strike Source koodi ei toimi?
Ota yhteys Steamin supporttiin. http://supportwiki.steampowered.com/fi/Main_Page
Sinun pitää todenäköisesti lähettää kuva pelistä, kuitista ja serialista niille, jota vastaan saat uuden tunnuksen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. kesäkuuta 2007 @ 12:54

Newbie
_
7. kesäkuuta 2007 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuittia ei ole, niin mitä teen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. kesäkuuta 2007 @ 13:14

Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2007 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos ostanu sen kortilla vai käteisellä? Jos kortilla, niin onnistuu helpommin saada se maksutapahtuma tietoon.

Kauhukuormaaja
Newbie
_
7. kesäkuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
taisi olla käteisellä.
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2007 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsii sitten kuitin. =) Tuossa juuri yksi syy miksi jokaisen pelini ostokuitti löytyy kansien sisältä jostain manun välistä tai jostain vastaavasta. Oli sitten maksettu käteisellä tai kortilla.

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2007 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko olen vainoharhainen, tai sitten sulla on vain outo ongelma. Koittaisin sinuna vain lähettää kuva pelistä ja serialista niille supporttiin.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. kesäkuuta 2007 @ 20:32

Member
_
8. kesäkuuta 2007 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla lakkasi salasana toimimasta, joten lähetin viestiä Valven pojille, jotka lähettivät reippasti n. viikon päästä uuden salasanan jolla pelitän edelleen. :D

Mainos
_
__

_
8pallo
Newbie
_
8. kesäkuuta 2007 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Herzzan:
Minulla lakkasi salasana toimimasta, joten lähetin viestiä Valven pojille, jotka lähettivät reippasti n. viikon päästä uuden salasanan jolla pelitän edelleen. :D
Sama juttu on käyny mullekin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css koodi on pöllitty!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy