User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 19:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd aseman poisto laitehallinnasta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD aseman poisto laitehallinnasta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jerevaa
Suspended due to non-functional email address
_
8. kesäkuuta 2007 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kysyisin kun mulla ei oikeen toimi tuo minun DVD asema kunnolla, niin kannattaisiko kokeilla tuota Laitehallinnan kautta poistaisi tuon aseman ja käynnistäisi uudelleen ja kone tunnistaisi aseman uudelleen?
Voiko olla mahdollista että poiston yhteydessä ei mikään asema enää toimi?

Kiitos Etukäteen vastauksistanne :)
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita vain, tuskin mitään propleemos "pienellä varauksella, jos wintoosa käytössä".

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä tavalla se ei toimi? Voi olla, että ongelmaan löytyisi yksinkertainen ratkaisu, jos kertoisit mikä on hätänä?
jerevaa
_
10. kesäkuuta 2007 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon jo tehny tästä aiheen, mut voinhan mä kerrata :)

eli kun laitoin ihan normaalin CD-RW levyn tohon asemaan se rupes lukemaan sitä.no se luki sitä aika pitkään, joten otin sen levyn pois ja yritin uudelleen, ja sen jälkeen ei oo mikään CD/DVD toiminu.

asema on toi LG GSA-4120B

asema näkyy omassa tietokoneessa ja biossissa

apu tarpeen... =)
cedi
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2007 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla kävi kans LG asemalle samat, kaikkeni yritin et olis toiminu taas mut sit kävin ostamassa uuden, pääsee vähemmällä stressaamisella =) eipä noi kauheesti maksa... tosin vaihdoin merkkiä ;)
jerevaa
_
10. kesäkuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli siis näin ollen voinee todeta et LGn asemat ovat paskoja?

eli pitänee hommata uus ellei joku nyt keksi jotakin ratkaisua

olisko mitää vinkkiä mitä asema merkkiä kannattaisi hankkia?

kiitos
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2007 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Mainos
_
__

_
jerevaa
_
10. kesäkuuta 2007 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, eli kun kokeilin toista asemaa niin se rupes heti pelittämää, mut toinen asema ei vielkää sano mittän, eli kait on menny rikki...

Kiitos kaikille vastanneille :)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd aseman poisto laitehallinnasta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy