User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 02:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Putzikki
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen siis hankkimassa uutta kannettavaa tietokonetta. (Olen aika N00B näiden koneiden kanssa) Bongasin Hobby Hallin mainoslehtisestä tarjouksen :

Fujitsu Siemens Amilo A3667G-21 799,-

Mistään kotoisin? Pystyykö pelaamaan esim. CS:sää (vähäistä pelaamista varten)?

Mukana tulisi Norman Virus Control kolmen vuoden päivityksillä, mistään kotoisin? Saisin ilmeisesti F-Securen ilmaiseksi, (virustorjunta kolmelle koneelle tarjous, en ole varma)..

Jos parempia vaihtoehtoja, niin kriteereinä on alle 900 e, soveltuvuus vähäiseen pelaamiseen ja Polttava DVD- asema..

Vinkkejä?
Regel
Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm... läppäreitä kannattanee
fi.zepto.com sivustolta katella.

sanottakoon vielä, että tuossa hintaluokassa ei kunnollista pelikonetta saa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 15:33

Regel
Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen muuten katsellut seuraavanlaista läppäriä
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23936
osittain myös kevyehköön pelaamiseen. Vaikuttaa melko lupaavalta, vaikka näyttis ei parhaimmasta päästä olekaan.

Edit: sry, nyt tuli 2 viestiä peräkkäin, my mistake

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 19:12

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy