User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 04:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > en saa penaan yhteyttä??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
En saa penaan yhteyttä??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ku yritän muodostaa yhteyttä boksilla pc.hen niin kaikki muu menee hyvin paitsi sit tää "pc connection (failed)" olen avannut kaikki portit modeemista yms... ennen tää pelitti ku oli xp.. nyt vista niin ei. media center kyl pelaa koneiden välis, mut ku olisin testanut tota TVersity hommelia. palomuurinkin olen sulkenut, mut ei. vista kerran kysy sallinko boksille yhteyden ja sallin... semmoista.. tattis.

-petu-
Member

5 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2007 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko katsonut ettei mikään tietokoneessasi oleva palomuuri ohjelma estä sisäänpääsyä tietokoneellesi

ESIM.
Windowsin palomuuri tai
Joku muu käytössä oleva palomuuri ohjelma
pIrKkIs
Junior Member
_
16. kesäkuuta 2007 @ 23:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mahdollista että vistalla on tuo vistan muuri hieman vaikeempi ku windowsilla että saa hieman hämmästellä sen kans. kyllä kai siitäkin löytyy googlettamalla tietoo. Huom voisi luulla, en varmaksi tiedä.
Mainos
_
__

_
Member
_
17. kesäkuuta 2007 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen testannut ilman muureja tuloksetta.. googlettanut myös mut ei ole ainakaan viel natsannut.. luulen et joku yksinkertainen asia on jäänyt huomaamatta.

-petu-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > en saa penaan yhteyttä??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy