User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 00:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > asennuspaketin poltto ei vaan onnistu *järki menee*
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asennuspaketin poltto ei vaan onnistu *järki menee*
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
15. kesäkuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Olen ladannut medieval 2 -pelin päivityspaketin (about 620 megaa) ja paketti on valmiina sellainen WinRAR-exe paketti, tiedätte varmaankin mitä tarkoitan. Nooh, sitten päätän polttaa tämän paketin ceedeelle talteen. Polttaa kyllä, mutta kun meinaan tuplaklikata filun auki ceedeeltä, alkaa jumalaton vatkuttaminen ja meteli, eikä mitään meinaa tapahtua. Kaikki jäätyy. Työpöytäkin saattaa kadota. Lopulta kun levyn ottaa ejectillä pois, windows loistaa viisauttaan ja sanoo että asemassa ei ole levyä.

Suoraan kovalevyltä purkaminen kyllä onnistuu, mutta se ei paljoa minua lohduta, koska filut pitäisi purkaa kotikoneelle levyltä. Olen polttanut jo kahdelle eri ceedeelle kahdella eri ohjelmalla (droptocd ja uusin Nero) mutta levyltä ei filua tajuta ei niin millään molemmissa tapauksissa. Olen koittanut myös polttaa päivityksen deeveedeelle ja sinne se menikin mutta ilmeisesti sen polton kanssa on tapahtunut ihan oikea polttovirhe koska se sekoaa tietyssä kohdassa tiedostojen purkamisessa.

Pitkää valitusta vissiin mutta referaatti:

-Ei suostu aukaisemaan onnistuneesti poltettua 600 megan asennuspakettia joka toimii kovalevltä.
-Tunnistaa levyn ja koon mutta siihen se sitten jääkin
-Sama ongelma kahden koneen kanssa ceedeellä sekä dvdeellä poltettuna
-Pää leviää kun pätsi olisi hyvinkin tärkeä loistavan pelin pelattavuutta edistämään
-Woiko XP olla näin susi?

Edit.

Mitenkäs, onko millään kikalla mahdollista pilkkoa tuota 600 megan mötikkää vaikka viiteen eri rarriin ja sitten kun ne purkaa samaan kansioon, olisi tuo asennuspaketti kokonaisena koneella käytettäväksi?

Jossain olen nähnyt ainakin iso. tiedoston olevan pilkottuna pieniin osiin... Mutta kuis se tehdään?

Hän joka ei tiedä mitään ja tietää ettei tiedä mitään, tietää enemmän kuin se, joka ei tiedä mitään ja ei tiedä ettei tiedä mitään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2007 @ 06:15

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pura se asennuspaketti ja polta ne tiedostot levylle...

MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli tuommoista pakettia alkaa suoraan purkamaan, niin se koettaa itsensä ryykäistä oman hakemistonsa alihakemistoksi ja tuolloin on cd vähän huono vaihtoehto. Ei muuten onnistu sen paremmin millään tunnetulla käyttöjärjestelmällä. Klikkaa sitä fiilua rotan kakkosnapilla ja valitse sieltä extract to... ja sitten ohjaat sen haluamaasi kansioon tai kopioi koko paketti ensin koneelle ja käynnistät purun sitten siellä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > asennuspaketin poltto ei vaan onnistu *järki menee*

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy