User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 09:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > .exe ohjelman muunto eboot.pbp (tietoja tarvitaan!!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.EXE ohjelman muunto EBOOT.PBP (TIETOJA TARVITAAN!!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
19. kesäkuuta 2007 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tuo mahdollista? Kuullemma lähdekoodin avulla pystyy mutta millä? Tarvitaanko jokin ohjelma millä muuntaa exe pohjainen ohjelma .PBP:ksi jonka PSP ymmärtää?

PSP Firmware: 3.03 OE-C
2GB + 1GB Memory-stick DUO
GAMES: too much ISOs

1.51 -> 2.00 -> 2.5 -> 2.6 -> 2.7 -> 2.71 -> 2.80 -> 2.81 -> 3.00 -> 3.03 -> 3.03 HEN -> 1.5 -> 2.71 SE-B -> 3.03 OE-C

http://www.sunverkko.com?ref=23375
Senior Member

11 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2007 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole ainakaan kuullut tuollaisesta. Ja veikkaan että jos tuollainen mahdollisuus on niin muuntaminen ei käy ihan nappia klikkaamalla automaattisesti, sillä eri ohjelmat/pelit tehdään erilaisilla koodauksilla. Tämän takia tuo voisi ehkä korkeintaan toimia vain erittäin vanhoihin peleihin.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
CProg
Member
_
23. kesäkuuta 2007 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen PSP ohjelmoija ja sitä ei voi kyllä suoraan napin painalluksella tehdä. Melkein koko koodi täytyy muuntaa PSP:lle sopivaksi alusta asti.
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2007 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meinasin että jos saisi tuon Utorrentin PSP:lle. kun on tuo versio mitä ei tarvitse asentaa.. (stand alone)

PSP Firmware: 3.03 OE-C
2GB + 1GB Memory-stick DUO
GAMES: too much ISOs

1.51 -> 2.00 -> 2.5 -> 2.6 -> 2.7 -> 2.71 -> 2.80 -> 2.81 -> 3.00 -> 3.03 -> 3.03 HEN -> 1.5 -> 2.71 SE-B -> 3.03 OE-C

http://www.sunverkko.com?ref=23375
XshowS
Suspended due to non-functional email address
_
24. kesäkuuta 2007 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä onnistu tollanen... PSPlle ei saa mitään torrentti-ohjelmaa. Ellei sitten joku ole väsännyt homebrewinä, mutta tuskimpa.

Acer Aspire 5520G
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2007 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä PSP:lle olisi tehty torrent ohjelma jos se olisi järkevää. PSP:ssä on niin vähän ram-muistia, että ohjelma ei toimisi kunnolla. Jos haluat väkisin torrentteilla leikkiä psp:llä, niin on yksi vaihtoehto. Itse olen tehnyt koneestani tavallisen netti palvelimen, jonka nettisivujen kautta pystyn täysin hallinnoimaan Azureusta. Tämä toimii. Mahdollista veikkaisin myös uTorrentilla jos vain sopiva plug-in löytyy.

Ja sitten se mitä exen pyörittämiseen niin ainakin dosboxilla on mahdollista pyörittää dossissa toimivia exejä.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2007 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen kuullut että pspeelle olisi tehty jokin javapohjainen viritelmä mutta se on vissiinkin kehitysvaiheessa ja todella hidas.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > .exe ohjelman muunto eboot.pbp (tietoja tarvitaan!!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy