User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 10:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > auttakaa tyhmää!!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa tyhmää!!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AiriA
Newbie
_
19. kesäkuuta 2007 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä vialla. Eilen ostetiin digiboxi malliltaa maximum c3001cx ja on kytketty seinään manuaalin ohjeiden mukaan ja sitten alettiin etsiä kanavia. Sekin tehtiin ohjekirjan mukaan. eka hain automaattisella haulla, jota suositeltiin ja yhtään kanavaa ei löytynyt sitten uusi yritys networkin kautta ja löytyi 73 kanavaa ja 23 radiokanavaa mutta mukana ei ollut näitä peruskanavia: yle1, yle2, mtv3, nelonen, subtv. suurinosa kanavista oli maksullisia ja mukana oli music television Finland, urheilukanava ja pari muuta maksutonta kanavaa. missä vika? No olen soittanut valmistajalle ja he sanoivat ettei digiboxissa ole vikaa ja käskivät tarkistaa antennijohdon. no kunnossa on. sillä on katsottu telkkaria ennen digiboxiakin moitteettomasti. kehoittivat palauttamaan tehdasasetukset ja koittamaan uudestaa. nyt olen koittanut tota kanavien hakua about 20 kertaa. kerran onnistuin jopa tolla suositellulla automaattisella haulla (joka kestää 1,5 h) löytämään nuo samat kanavat, mutta ei edelleenkään löydy noita peruskanavia. Siis olenko mä ihan idiootti vai missä vika?

mä en ole näissä tekniikka asioissa mikään järjen jättiläinen, mutta osaan kuitenkin lukea ohjeita ja toimia niiden mukaan. Kaiken järjen mukaan digiboxi toimii kun kuitenkin hakee noita kanavia, mutta miksei löydy...

ps. mä en ole blondi!
mpk666
Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AiriA:
Mikä vialla. Eilen ostetiin digiboxi malliltaa maximum c3001cx ja on kytketty seinään manuaalin ohjeiden mukaan ja sitten alettiin etsiä kanavia. Sekin tehtiin ohjekirjan mukaan. eka hain automaattisella haulla, jota suositeltiin ja yhtään kanavaa ei löytynyt sitten uusi yritys networkin kautta ja löytyi 73 kanavaa ja 23 radiokanavaa mutta mukana ei ollut näitä peruskanavia: yle1, yle2, mtv3, nelonen, subtv. suurinosa kanavista oli maksullisia ja mukana oli music television Finland, urheilukanava ja pari muuta maksutonta kanavaa. missä vika? No olen soittanut valmistajalle ja he sanoivat ettei digiboxissa ole vikaa ja käskivät tarkistaa antennijohdon. no kunnossa on. sillä on katsottu telkkaria ennen digiboxiakin moitteettomasti. kehoittivat palauttamaan tehdasasetukset ja koittamaan uudestaa. nyt olen koittanut tota kanavien hakua about 20 kertaa. kerran onnistuin jopa tolla suositellulla automaattisella haulla (joka kestää 1,5 h) löytämään nuo samat kanavat, mutta ei edelleenkään löydy noita peruskanavia. Siis olenko mä ihan idiootti vai missä vika?

mä en ole näissä tekniikka asioissa mikään järjen jättiläinen, mutta osaan kuitenkin lukea ohjeita ja toimia niiden mukaan. Kaiken järjen mukaan digiboxi toimii kun kuitenkin hakee noita kanavia, mutta miksei löydy...

ps. mä en ole blondi!

Käytä manuaalista hakua ja laita siihen asuinalueesi kanavanipun taajuudet. http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;8224
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2007 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjeesta,
Käyttöönotto: kohta 6.-7. Suomessa on valittava asetus "Other europe".
Nuo kohdat oikein, muuta ei oikein keksi.

Edit: mpk666 << onneksi hän keksi, samat oli mielessä mutta unohtui tuossa kirjoittelun aikana.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2007 @ 19:32

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > auttakaa tyhmää!!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy