User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 00:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd poltto epäonnistuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD poltto epäonnistuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
XStar
Newbie
_
20. kesäkuuta 2007 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jo kaksi kertaa peräkkäin epäonnistunut polttamaan dvd levyn

Siis levyn poltto epäonnistuu aina ensimmäisellä kerralla toinen kerta menee ok

saan ilmoituksen: could not perform end of disk at once
heti kun poltto on edennyt 100% asti, :/,jonka jälkeen pitäisi tulla polton tarkistus

asemani on LG GSA-H12N,DVD levyt on Verbatim DVD+R 16x

Poltto-ohjelma Nero Express

harmittaa jos tässä nyt pitää tehdä aina yksi susi ennenkuin onnistuu :(

Kellään ollut samanlaista ongelmaa??
Senior Member

5 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahdollista kokeilla jotain muuta polttoohjelmaa? Googlesta löyty kyllä samanlaisia ongelmia kuin sinulla, mutta ei niihin vastauksia (ainakaan minun silmään ei sattunut).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2007 @ 06:38

saltwater
Newbie
_
6. heinäkuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tullut ihan sama vika yhtäkkiä. Neron oon jo asentanut uudelleen, defragin tehnyt asemalle. Ihan käsittämätöntä. Joku vajaa kymmenen DVD:tä mennyt paskaksi, aina siinä lopussa. Ei voi tajuta.

You were made as well as we could make you
Mainos
_
__

_
saltwater
Newbie
_
6. heinäkuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jahas, kävin päivittään aseman firmwaren A303 --> A306 niin johan alko taas sykkimään. Testipoltto x4 nopeudella meni läpi "with flying colors", joten ei muuta ku päivittään.

Oma asemani on LG HL-DT-ST GSA-4160B

Ja päivitys filet oli täällä:

http://tdb.rpc1.org/#GSA4160B

You were made as well as we could make you
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd poltto epäonnistuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy