uTorrentin asentaminen sekoittaa XP:n
|
|
sstar
Junior Member
|
20. kesäkuuta 2007 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen asentanut uTorrentin 1.61 version koneelleni useamman kerran. Piakkoin uTorrentin asentamisen jälkeen XP on mennyt sekaisin (ohjelmat eivät aukea/sammu/tekevät tämän hitaasti, f-prot:in tarkastus jää jumiin johonkin tiedostoon, yms. Sama kuvio on toistunut nyt kolmeen uudelleen asennettuun XP:hen. Ensin ajattelin sen johtuvan jostain epämääräisestä mitä olen imenyt uTorrentilla, mutta tällä viimeisellä kerralla huomasin ongelmien alkavan jo ennen kuin yksikään torrent oli ehtinyt latautua. Ongelmat eivät kuitenkaan alkaneet hetkeäkään ennen uTorrentin asentamista. Jokin uTorrentissa saa muuten vakaan järjestelmän muuttumaan epävakaaksi. Mitään käsitystä mistä moinen voi johtua? Kyllästyttää asentaa XP vähän väliä uusiksi..
|
mj2
Suspended due to non-functional email address
|
26. kesäkuuta 2007 @ 22:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootko koitanu esim Diskeeperillä kattoo kovalevyn kuntoa?
"defragmenttia" peliin.
Luulen että joku tuollainen "vika" kun kerta hidastuu noin ja torrent-ohjelmahan aina suht kovaa vauhtia kirjottaa levylle.
Tai sitten juu jos sulla on Avast! palomuurina niin on sen vika.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2007 @ 22:44
|
pseDe
|
27. kesäkuuta 2007 @ 09:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mulla ainakaan oo tommosta käyttäny vaikka uTorrentia käyttäny iät ja ajat :o
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
27. kesäkuuta 2007 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän µtorrenttia pidä edes asentaa? kuhan sulla on se .exe tiedosto jossain. vaikka työpöydällä.
|
pseDe
|
27. kesäkuuta 2007 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TuukkaZ: Eihän µtorrenttia pidä edes asentaa? kuhan sulla on se .exe tiedosto jossain. vaikka työpöydällä.
Nii no se riippuu et lataatko sen standalonen. Voi sen asentaakkin.
|
sstar
Junior Member
|
2. heinäkuuta 2007 @ 03:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mj2: Ootko koitanu esim Diskeeperillä kattoo kovalevyn kuntoa?
"defragmenttia" peliin.
Luulen että joku tuollainen "vika" kun kerta hidastuu noin ja torrent-ohjelmahan aina suht kovaa vauhtia kirjottaa levylle.
Tai sitten juu jos sulla on Avast! palomuurina niin on sen vika.
Tuo olisi luonnollinen selitys, mut kun ei ole siitäkään kiinni. Levyt eivät ole fragmentoitutuneet ja ongelmat ilmenevät vaikka uTorrent ei olisi käynnissä. Minulla ei myöskään ole Avast! -palomuuria.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2007 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Vilkaisepa tehtävienhallinnasta, mikä prosessi haukkaa paljon muistia tai prossutehoja.
Onko käytössä kenties kerion muuri? Eräs asetus siinä saattaa hidastaa konetta käytettäessä p2p-ohjelmia...ip-osoitteiden nimien selvitys (resolve).
|
sstar
Junior Member
|
4. heinäkuuta 2007 @ 04:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Prossienhallinnassa ei mitään erityistä. Palomuurina F-Securen Internet security 2007.
|
Newbie
|
4. heinäkuuta 2007 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa kokeilla azureusta vaihtoehtona, jos ei ole ihan pakko juuri tuota µtorrenttia käyttää. Azureus on kyllä raskaampi, ja lisäksi joudut javan vielä asentamaan, mutta on kyllä hyvä/pätevä ohjelma siltin.
|
sstar
Junior Member
|
6. heinäkuuta 2007 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Näin ajattelin tehdäkin kun jaksan taas asentaa XP:n uusiksi. Ilmoittelen tähän ketjuu miten kävi.
|
Sussu70
|
7. heinäkuuta 2007 @ 06:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse käytän BitSpirit-nimistä ohjelmaa, ei tunnu raskaalta :) Kokeilemisen arvoinen.
|
Mainos
|
  |
|
Juce
Member
|
7. heinäkuuta 2007 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sussu70: Itse käytän BitSpirit-nimistä ohjelmaa, ei tunnu raskaalta :) Kokeilemisen arvoinen.
Pohjautuu BitComettiin, joten siinä on todennäköisesti samat huonot puolet kuin BitCometissa itsessään.
|