User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 10:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > humax cx pvr 9200c tiedoston uuudelleen nimeäminen ?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Humax CX PVR 9200C Tiedoston Uuudelleen nimeäminen ?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka voin nimetä Humax CX PVR 9200C Digiboxissa tallennettu ohjelma valikossa jonkun uudelleen toisenlaiseksi tai toisen nimiseksi ?

Pitäisi nimetä ohjelma uudestaan, koska nyt ohjelman nimessä on erikoismerkkejä eli kaksoispiste. En saa siirrettyä tiedostoa tietokoneelleni erikoismerkkien takia. Siirto-ohjelmana käytän Media eLinker 2.4. Ohjelmalla ei saa uudelleen nimettyä tiedostoa. Digiboxsissa on uusin ohjelmistopäivitys.

Miten tai mikä siis avuksi tiedoston uudelleen nimeämiseksi ?

Kiitos avusta ja tiedoista !
arskaxx
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menu-->Tallennus-->tallennettu ohjelma-->keltainen nappi-->Tiedosto--> Ylös näppäimellä ohjelman nimen kohdalle ja OK -- ja muutat nimen.
Jotenkin noin pikaisella kokeilulla.

Löytyy kyllä ohjekirjastakin ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2007 @ 14:32

Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedosta, sain nimettyä tiedoston uudelleen ! Siirtoa en ole vielä kokeillut

Kysymys sinulle, vielä tekstityksistä. Kun kyselin 17. tuokokuuta humax digiboxista ja ominaisuuksista seuraavaa, niin vastasit:

"Kun siirtää tekstitetyn ohjelman boxista tietokoneelle tulevatko tekstit myös mukana tietokoneelle vai jääkö tekstit pois ?

-Tulee tekstit mukana (ProjectX:lle töitä"

Tänään tallensin yle tv1 kanavalta ohjelman jossa oli tekstitykset. Mutta kun siirsin ohjelman tietokoneelle, niin ohjelmasta puuttuivat tekstit.

Eivätkö tekstitykset siirrykään ohjelman mukana tietokoneelle, vai missä vika ? Kiitos neuvosta !
arskaxx
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen edelleen sitä mieltä, että jos tekstitys on tallennuksessa mukana (miksei olisi), niin se siirtyy myös tietokoneelle.

Miten totesit, ettei tekstitys ole mukana ???

Eikä ole pois suljettu sekään mahdollisuus, että Ylellä/Digitalla on unohtunut kokonaan lähettää tekstitys :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2007 @ 17:07

Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Miten totesit, ettei tekstitys ole mukana ???"

Ohjelmassa jonka siirsin. digiboxissa on tekstitykset. Mutta kun tiedosto on siirretty tietokoneelle ja katson ohjelmaa esim. VLC Media Player ohjelmalla tekstitystä ei tule eikä näy ohjelmassa.

Pitäisikö tekstien näkyä suoraan siirretyssä tiedossa tai ohjelmassa ?
Vai pitäisikö tehdä jotain toimenpiteitä jollakin ohjelmalla ?
arskaxx
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VLC-player ei näytä automaattisesti tekstitystä, vaan se pitää valikosta laittaa päälle (Video-->Subtitles track), onko tuosta kyse ?
Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvosta, nyt tekstit näkyy.
Osaatko sanoa että säilyvätkö tekstit jos poistan ohjelmasta joitakin kohtia ProjectX-ohjelmalla ja teen tekstitys asetukset seuraavan ohjeen mukaan:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki..._dvb_page_4.cfm
Muutan ohjelman lopuksi DivX For Windows ohjelmalla divx muotoon ja poltan dvd-levylle. Tulevat tekstit levylle ?

Kiitos neuvoista ja hyvää juhannusta !
arskaxx
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitähän tuohon sanoisi ???
ProjectX:llä leikatessa tekstit kyllä säilyy, mutta kokemusta ei ole DivX muunnoksesta. Itse olen tehnyt ainoastaan normi DVD-levyjä noista tallenteista, niissä kyllä tekstit toimii.

Eiköhän tuo kokeilemalla selviä ;)

Ja Jussia vaan sinnekin :)
Mainos
_
__
 
_
Member
_
23. kesäkuuta 2007 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tarkoitit "Itse olen tehnyt ainoastaan normi DVD-levyjä noista tallenteista, niissä kyllä tekstit toimii."

Kokeilin sitä DivX muunnosta. Ohjelma näkyy mun dvd-soittimessa, mutta tekstit ei. Kokeilin Neron Vision 4:llakin muuntoa. Mutta muunto ei onnistu nerolla. Kokeilin myös ConvertX To DVD ohjelmalla. Muunto onnistui ja kuva näkyy dvd-soittimessa, mutta teksti ei. Kokeilin myös polttaa ts-loppuisen tiedoston data dvd:nä, mutta soitin ei tunnista ts-loppuisia tiedostoja.

Mihinkähän muotoon joku ohjelma pitäisi poltaa, että ohjelma näkyisi mun dvd-soittimessa tekstien kera ?
Mulla on Sony CD/DVD payer DVP-NS38 dvd-soitin.
Osaisitko neuvoa tuossa tiedoston pääteasiassa, jotta ohjelmat näkyisi dvd-soittimessani tekstien kera ?

Mä ei oikein ymmärrä noita dvd juttuja.

Kiitos !
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > humax cx pvr 9200c tiedoston uuudelleen nimeäminen ?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy