User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 15:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > yhteyden pätkiminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yhteyden pätkiminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MadNike
Newbie
_
23. kesäkuuta 2007 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli pelikoneen netti on alkanut viimeaikoina pätkimään noin tunnin välein. Muilla koneilla ei ole samaa vikaa vaan ainoastaan pelikoneessa.
Verkkokortti on intergroitu emolevyyn (Asus P5B Deluxe) ja on ollut käytössä jo vuoden ilman samanlaista ongelmaa. Kaikki ajurit on asennettu ja koneen sisältä ei löytynyt mitään silmäänpistävää vikaa. Eli missä vika?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2007 @ 22:33

Senior Member
_
24. kesäkuuta 2007 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkempaan seurantaan vaan. Mitä teet silloin kun pätkii? Pätkiikö samalla sivulla vai kaikilla? Ilmeisesti olet ainakin netissä jollakin tavalla? Siitä vähän riippuu mitä teet, että miten havaitset pätkimisen? Ja kuinka tarkasti tunnin välein pätkii? Miten pätkiminen sitten loppuu? Teetkö asialle jotakin? Vai alkaako toimia aivan itsekseen? Kuinka pitkä on tuo 'pätkiminen'? Onko tapahtumienvalvonta tarkistettu? Ajurit asennettu? Onko pakettikone vai itse kasattu? Siitä vähän riippuu mistä löytyy oikea verkkokortin ajuri. Ilmeisesti olet siis tarkistanut jo löytyykö verkkokortille uudempaa ajuria?
Oletko asentanut ohjelmia vaihtanut osia ja vika ilmestyi sen jälkeen?

--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
MadNike
Newbie
_
24. kesäkuuta 2007 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhteys käy poissa aivan sama mitä teen. Netti käy noin sekunnin poissa, mutta sen saa heti päälle. Tämä ei haittaa kuin pelatessa jolloin lentää serveriltä. Ajurit on asennettuna ja olen tarkistanut uudetkin ajurit. Pelikone on itse kasattu. Pätkiminen alkoi ilmeisesti kun olin asentanut uusiksi koneen. Olen kokeillut usealla eri verkkojohdollakin.
Mainos
_
__

_
LFB
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla sama ongelma korjautu, kun poistin f-securen palomuurin ja sallin parin tunnin ajaksi kaiken verkkoliikenteen. en o vielä keksiny miten ja mitä asetuksia tulisi siitä löysätä.

mut väliaikaisena ratkaisuna oon nyt kytkeny windowsin palomuurin päälle ja f-securen pois.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2007 @ 07:06

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > yhteyden pätkiminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy