Antivir scan
|
|
mymmeli13
Member
|
24. kesäkuuta 2007 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä hommasin ton Antivir virustorjunnan nii ku tarkistan kovalevyjä viruksilta tolla tarkista jutulla nii se on ihan hemmetin nopee verrattuna esim. avastiin onko mulla säädöt perseellään ettei käy kunnolla läpi niitä tiedostoja vai onks se oikeesti noin hyvä ohjelma verrattuna avastiin vai onko se vaa tosi paska?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
24. kesäkuuta 2007 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh, nopeus on vähän suhteellista. Miten kauan se tarkistaa? Kun seuraat sitä ruutua, josta näkee tarkistuksen eteneminen, niin siitä näkyy, mitä kaikkea se käy läpi ja montako tiedostoa se tutkii. Sitten siinä on myös erilaisia asetuksia tarkistuksen yksityiskohtaisuudesta. Normaalit oletusasetukset ovat yleensä riittäviä.
|
mymmeli13
Member
|
24. kesäkuuta 2007 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
No siis se kyllä näyttää tarkastavan kaikki tiedostot mut siis se tarkistaa nopeemmin nuo tiedostot mitä Avast! tarkasti ja siihen vähän vertailin, mut jos oot sitä mieltä et yleensä oletus asetukset riittää nii kyl mä uskon et ite tiedät enemmän noista ku mä
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2007 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on AntiVir kolmessa koneessa ja hyvin toimii. Läppäri on nyt hitaan kännykkämodeemin varassa ja sen päivitys on tieysti hiukan hitaampaa kuin laajakaistoilla. Mutta raskaita Nortoneita ja vastaavia tuskin täällä erämaassa voisi pyörittääkään.
Voisi luonnehtia sitä käyttöä niin, että oletusasetukset ovat riittävät, jos käyttö on normaalia eikä ole syytä epäillä mitään; kone toimii eikä tahmaa mitenkään. Ohjelmahan on koko ajan toiminnassa ja valvoo konetta, joten sitä ei tarvitse erikseen ajaa kovinkaan usein. Syytä on vain muistaa, että AntiVir on pelkkä virustorjuja, se ei ole palomuuri eikä se torju kaikkia vakoilu- ja haittaohjelmia, joita varten on sitten omat torjujansa, joiden maksuttomat versiot vaativat ajamisen.
|
mymmeli13
Member
|
26. kesäkuuta 2007 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo no ei oo viel löytäny kertaakaa viruksii toi antivir, ja jos se toimii oletuksilla nii ei sit mitään. Mul on kerion palomuuri mitä tarkotat palomuurin ajamisella? pitäiskö tolla keriolla scannaa jotenki vai mitä?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajamisesella tarkoitetaan ohjelman ajamista, esim. AntiVir toimii koko ajan, mutta on ajettavissa vielä erikseen. Palomuureja ei tarvitse ajaa, ne toimivat taustalla. Mutta sen sijaan useita ilmaisia vakoilu- ja haittaohjelmien torjujia tulee ajaa, ne eivät toimi taustalla itsekseen, esim. AdAware.
Todettakoon vielä täydennyksenä, että AntiVirin maksullinen versio toimii myös haittaohjelmien torjujana eikä vaadi erikseen ajamista.
|
mymmeli13
Member
|
26. kesäkuuta 2007 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
no mulla on kerion sunbelt tarviiks sille tehä mitään? ajaa tai jotain?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2007 @ 20:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tarvitse tehdä mitään.
|
Mainos
|
  |