miten liitän xbox 360:n pc:hen?
|
|
questo
Member
5 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2007 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
olen lukenut topicceja ja sun muita googlannut ja hakenut hiki hatussa, mutta en ole vieläkään tajunnut miten xbox 360 pitää liittää modeemiin ja koneeseen että saisin ne yhdistettyä kotiverkkoon tai jotenkin kumminkin yhdistää toisiinsa joten voisiko joku lähettää pari kuvaa tai jotain :)
ps: anteeksi sekava kirjoitus eka viestiketju jonka aloitan :)
|
Ken70
Newbie
|
26. heinäkuuta 2007 @ 05:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Moron,
itse tuota samaa kokeilin viime viikonloppuna, ja hienosti se onnistuu. Nimittäin mulla menee verkkopiuha xbox360:sta modeemiin jossa on myös tietokone kiinni( tämä voi olla myös langaton järjestelmä) toimii kunhan ovat verkossa.
Tietokoneeseen jossa mulla on windows XP imutin Media player 11 Microsoftin sivuilta, sieltä myös löytyy hyvät ohjeet siihen miten tiedostoja voi jakaa tietokoneesta xboxille. Samoin siellä kerrotaan miten yhteys näiden kahden laitteen välille muodostetaan. Todella helppoa.
Nyt pystyn katsomaan videoita, valokuvia ja kuuntelemaan tallettmaani musiikkia suoraan Xboxilta.
-Ken-
Ken70
|
jolkke
Suspended due to non-functional email address
|
27. heinäkuuta 2007 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun boxi ei löydä pc:tä vaikka oon sallinu boxin media playerilla
jollleee
|
sissos
Member
|
30. heinäkuuta 2007 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun boxi välillä löytää PC:n ja välillä ei eli joskus tekee toisinaan sitten taas ei. Kun Battlefield 2 oli päällä silloin se yhdisti aika outoa.
|
Member
1 tuotearvio
|
2. elokuuta 2007 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on sama onkelma täällä, että x360 yhdistäminen PC:hen ei oikein onnistu. PC:ssä XP sp2 käyttis ja apuna wmp11. WMP:stä boxi löytyy ja sieltä on sallittuna. Mutta boxin "test media connection" sanoo PC select kohdassa failed.
Jotain ohjettä löysin kyllä osoitteesta http://support.microsoft.com/kb/911738/fi mutta näistä ei ollut apua, koska services.msc:stä ei löytynyt kohtaa UPnP-isäntäpalvelu. :/ ja nyt ei oikein tiedä miten sen saisi lisättyä sinne.. tai mitä muuta tässä voisi tehdä.
---MoZar---
|
sissos
Member
|
2. elokuuta 2007 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar: Minulla on sama onkelma täällä, että x360 yhdistäminen PC:hen ei oikein onnistu. PC:ssä XP sp2 käyttis ja apuna wmp11. WMP:stä boxi löytyy ja sieltä on sallittuna. Mutta boxin "test media connection" sanoo PC select kohdassa failed.
Jotain ohjettä löysin kyllä osoitteesta http://support.microsoft.com/kb/911738/fi mutta näistä ei ollut apua, koska services.msc:stä ei löytynyt kohtaa UPnP-isäntäpalvelu. :/ ja nyt ei oikein tiedä miten sen saisi lisättyä sinne.. tai mitä muuta tässä voisi tehdä.
Mulla nyt noin että tulee PC selected failed eikä Boxi siis löydä PC:tä, mutta nyt ei Media Playerkaan löydä Boxia, tuo UPnP-isäntäpalvelu on muuten yhtä kuin Universal Plug & Play -laitteiden tukipalvelu, siellä ei lue UPnP suoraan. Mulla näkyy että se on käytössä. Soitin Xbox-tukeen, siellä vastasi joku nainen joka ei osannut suomea kunnolla eikä ymmärtänyt tietokoneista tai boxeista mitään, eli tavallaan siitä ei ollut mitään hyötyä. Että näin Microsoft auttaa ?
|
Member
1 tuotearvio
|
2. elokuuta 2007 @ 23:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohhoh.. se Universal Plug & Play siellä listassa näkyy.. ja se yhteys koneen ja boxin välillä lähti yhtäkkiä pelittämään.
---MoZar---
|
Junior Member
|
29. elokuuta 2007 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli ongelmaa on. En saa liitettyä xboxia koneeseen langattomasti.
Miten tämä pitää oikeen tehdä??
nettiin se kyllä pääsee mutta en tajua miten yhdistän koneen ja xboxin...
olen yrittäny sitä windows connect now mutta en tajua koko juttua...kun liittää tikun boxiin niin tulee joku testi juttu mikä ei muuta mitään...
No perkele ku ei onnistu!!
|
questo
Member
5 tuotearviota
|
30. elokuuta 2007 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
ihan langallinen usb on ja se että usb ei saa yhteyttä ilmeisesti ollenkaan littyy jotenkin kai modeemiin (modeemi on zyxell p-623r-t1
|
Junior Member
|
30. elokuuta 2007 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli tuosta minun ongelmasta vielä lisää tietoa...
Homman nim on siis että tilasin tuolta wippies.comista sellasen wippies homeboxin. Siinä on modeemi ja langaton tukiasema samassa. Ja kone on laitettu lan-portista langallisesti nettiin, kun Xbox360 on taas langattomasti netissä...Onko mitenkään mahdollista että nämä kaksi laitetta löytää toisensa vai pitääkö ostaa langaton adapteri myös tietokoneeseen?
PS. ja jos pitää niin minkälainen olisi paras ja halvin? USB??
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2007 @ 13:00
|
pekkapuu
|
30. elokuuta 2007 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
ja laittakaa palomuuriin reikä 360 ip ositteen mukaan, niin pitäs alkaa toimimaan ja mediaplayer 11 koneeseen. kuvat kyllä toistu pitää vielä kokeilla miten onnistuu mediaplayerin hallinta ja tv:n kkatselu 360 :llä
|
Junior Member
|
31. elokuuta 2007 @ 06:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitkosia todella paljon!! Tämä ip osoitteen lisääminen Zone Alarmin luotettuihin avasi heti yhteyden tietokoneen ja xbox360:sen välille.
:P
Kiitkoset vielä kerran!!
|
Kuunaama
|
5. syyskuuta 2007 @ 07:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä mahtaa olla vikana, kun kone ei löydä boxia, eikä boxi löydä konetta?
Koneessa on Xp home, service pack 2, ja windows media player 11. Ei siis Windows media centeriä.
Modeemina TW-EA501 ADSL, jossa molemmat laitteet ovat kiinni.
Auttaako modeemin asetusten muuttaminen, vai mikä neuvoksi?
Molemmat laitteet pääsevät kuitenkin nettiin samanaikaisestikin.
|
AlluDaMan
Member
3 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2007 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla sama ongelma eli kone ei löydä boxia, eikä boxi löydä konetta. Modeemi ei ole siltaavassa tilassa ja modeemi on ZyXel 660h-61. Media player 11 ja sp2 löytyy.
AMD PHENOM II 545 3.0GHZ AM3
ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO PWM
ASUS M4N78 E-SATA 8CHANNEL ATX
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
ATI RADEON HD4870 1GB GDDR5 PCI-E
22X DVD+-RW DL SATA
600W ATX Virtalähde 120MM
Artic Cooling 92MM
Win 7
|
Member
2 tuotearviota
|
27. lokakuuta 2007 @ 18:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos haluat yhdistää Boxisi PC:hen, lataa Windows Media Player 12, ja katso sitten uudestaan ne ohjeet. Itselläni onnistuu hienosti, koneella olevan musiikin kuuntelu kovolla olevien videoiden katsomiseen saakka.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2007 @ 19:04
|
AlluDaMan
Member
3 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2007 @ 00:52 |
Linkki tähän viestiin
|
ohops.. mulla oli modeemi sittenki siltaavassa tilassa.. miten sen saa "tavalliseks"?
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
22X DVD+-RW DL SATA
Artic Cooling 92MM
Win 7
|
Mainos
|
|
|
AlluDaMan
Member
3 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2007 @ 01:28 |
Linkki tähän viestiin
|
no nyt on modeemi ki routing tilassa ku vähä kalusin nettiä läpi.. mut ei toimi ei sitte millää :(
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
22X DVD+-RW DL SATA
Artic Cooling 92MM
Win 7
|