User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 08:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > poltetut audio cd-r levyt ei toimi enää auton cd-soittimessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
poltetut audio cd-r levyt ei toimi enää auton cd-soittimessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Topsukka
Newbie
_
26. kesäkuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on lg:n polttava dvd asema ja jos poltan nerolla normaalin audio cd:n niin muissa vehkeissä pelittää ihan hyvin, mutta faijan atuon cd soittimessa ei. mielenkiintoisen tästä tekee se, että kaikki mun esim. kavereiden polttamat levyt toimii siinä ja kerranki poltin levyn joka ei toiminu ja kopioin sen kaverin polttavalla ni alko vast sitte toimimaan. omassa autossakin toimivat ihan hyvin.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2007 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Faijas auton mankka hyljeksii sun musiikki makua eikä halua toistaa niitä ;) hehe

Ei vaan... Käytätkö jotain tietyn merkkisiä levyjä joita faijas soitin ei tunnista vai oletko koittanut muitakin merkkejä?? Kavereilla saman merkkisiä levyjä ja ne toimii faijas autossa??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2007 @ 14:45

Topsukka
Newbie
_
29. kesäkuuta 2007 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öö no en oo kokeillu sillee, mutta oon kokeillu omalla polttavalla nyt 3 eri levymerkkiä eikä mikää oo toiminu :( sitte se on jännä ku oman auton soittimessa pelittää ihan hyvin taas :D
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2007 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko eri nopeuksilla koittanut polttaa? Suuremmilla nopeuksilla polttoon voi tulla virheitä josta faijas soitin ei välttämättä tykkää.

Topsukka
Newbie
_
29. kesäkuuta 2007 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu olen. oon myös koittanu 2 eri poltto-ohjelmalla, mutta ei niin ei :/
Junior Member

2 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2007 @ 00:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Mulla ihan sama ongelma. Hommasin asuntoauton Saksasta ja siinä on soittimena Panasonic:in DVD soitin..on niin hyvä soitin muuten ettei viitsi vaihtaa mutta kun ongelma on juuri siinä että poltetut dvdr:ät se kyllä soittaa jos on elokuva kyseessä mutta EI soita musiikkia? Eri levyjä on kokeiltu ja poltto nopeuksia..EI vaikutusta. Eri poltto-ohjelmia on kokeiltu!! CD:t poltettu Audio-cd muotoon..EI vaikutusta? On kokeiltu polttaa audioo dvdr levylle..EI vaikutusta?
Löytyiskö apuja!!!!!!???!!!
Soppa83
Newbie

1 tuotearvio
_
1. syyskuuta 2007 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Mulla ihan sama ongelma. Hommasin asuntoauton Saksasta ja siinä on soittimena Panasonic:in DVD soitin..on niin hyvä soitin muuten ettei viitsi vaihtaa mutta kun ongelma on juuri siinä että poltetut dvdr:ät se kyllä soittaa jos on elokuva kyseessä mutta EI soita musiikkia? Eri levyjä on kokeiltu ja poltto nopeuksia..EI vaikutusta. Eri poltto-ohjelmia on kokeiltu!! CD:t poltettu Audio-cd muotoon..EI vaikutusta? On kokeiltu polttaa audioo dvdr levylle..EI vaikutusta?

tähän semmoista notta, nuo vanhemmat autojen dvd soittimet ei suurella todennäköisyydellä tue audio dvd/mp3 dvd levyjä.Cd:ltä ainoastaan nuo.

pöytäkone : Intel Q6600,2*1gb kingston ddr2 800Mhz,Samsung t166 500g,club 3d geforce8800gtx,msi p35 neo2-fr

läppäri : Acer TravelMate 7520G-402G16
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2007 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Soppa83:

tähän semmoista notta, nuo vanhemmat autojen dvd soittimet ei suurella todennäköisyydellä tue audio dvd/mp3 dvd levyjä.Cd:ltä ainoastaan nuo.
Eli kuten jo ylemmässä tekstissä kerroin niin oon poltellu audioo sekä CD että DVDR aihioille myös eri merkkisille levyille?!
Outo homma...ja soitin vuosimallia 2002.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > poltetut audio cd-r levyt ei toimi enää auton cd-soittimessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy